ویژگی های یک تیپ و استایل پاییزی بی نظیر

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/02
ویژگی های یک تیپ و استایل پاییزی بی نظیربهتر است چند استایل کارآمد برای تیپ پاییزی مردانه را بشناسید. پاییز، فصل رنگ‌های گرم و باد‌های سرد؛ و اغلب سرگردانی در کمد لباس‌هاست. نه آنقدر گرم است که تی‌شرت بپوشی نه آنقدر سرد، که پالتو بپوشی!به جای یخ زدن در لباس‌های تابستانی و پختن در لباس‌های زمستانی، نظرتان در مورد ولخرجی برای خرید لباس‌های پاییزه چطور است؟ این بدین معنا نیست که هزینه زیادی را صرف خرید یک ست کامل از لباس‌های پاییزی کنید، بعضی از آیتم‌ها مانند شلوار جین در همه فصول سال به کار می‌آیند و پس شما می‌توانید با در اختیار داشتن چند آیتم ساده، تیپ پاییزی مردانه خود را کامل کنید. امروز ما به شما چند استایل کارآمد برای تیپ پاییزی مردانه را نشان خواهیم داد که از بهترین روش‌های ساده ست کردن برای پاییز هستند.قبل از اینکه حرف از لباس‌های خاص بزنیم، اجازه دهید در اینجا به برخی از واقعیت‌های عمومی که در مورد ست کردن تیپ پاییزی مردانه وجود دارد، اشاره کنیم.

1.پاییز فصل چند لایه پوشیدن است


لایه بندی اجازه می‌دهد تا شما به راحتی با تغییرات غیر قابل پیش بینی آب و هوا رو به رو شوید. استفاده از چندین لایه نازک به جای یک کت ضخیم باعث می‌شود که شما بیشتر شبیه به یک مرد و کمتر مانند یک جعبه باشید.نکته: جز افرادی نباشید که 5 لایه روی هم می‌پوشند. لایه‌ها را تا 3 لایه حداکثر نگه دارید!
ویژگی های یک تیپ و استایل پاییزی بی نظیر

لباس های کاربردی برای ایجاد یک استایل لایه لایه و لایه بندی شده :


تی شرت‌های آستین بلند
تی شرت‌های آستین بلند پولو (Polos)
تی شرت‌های آستین بلند هنلی (Henleys)
پیراهن‌های مردانه دکمه دار
جلیقه‌های تک و جلیقه کت و شلوار
سویشرت و ژاکت‌های بافتنی
شال گردن

2.ژاکت بافتنی کلید ست کردن تیپ پاییزی مردانه است


سایز آن‌ها باید مناسب باشد، نه شبیه کیسه.ژاکت‌های بافتنی ظریف و سبک، همیشه در لایه بندی (در مقایسه با ژاکت‌های بافت درشت) مفید هستند.

لباس برای ست کردن با ژاکت بافتنی عبارتند از:


سویشرت (یقه هفت و گرد)
ژاکت‌های بافتنی
ژاکت کشباف (Button mock necks)
ژاکت بافت درشت (Cable knit sweater)
ژاکت زیپ دار (Half-zip mock neck)
جلیقه بافتنی و یقه اسکی

3.لایه بندی نهایی اختیاری است


این آیتم‌ها برای گزینه‌های لایه بندی نهایی عالی می‌باشد:
پالتو (Topcoats&Overcoats)
کت‌های کوتاه اسپرت (Pea coats)
کت چرم (Leather jackets)
کت‌های بلند (Down coats)
کاپشن‌های خز دار (Parkas)
کت پنبه‌ای مومی (Waxed cotton jackets)
کت‌های دافل (Duffle coats)

4.پالت رنگ پاییز = رنگ‌ های گرم


زمین در حال تغییر رنگ است - کمد لباس شما نیز باید تغییر کند...
این رنگ‌ها باید در کمد لباس شما قرار بگیرند:
بورگاندی (قرمز زرشکی)
نارنجی پخته و طلایی
قهوه‌ای
سبز زیتونی
آبی نفتی

5.کفش های مناسب پاییز


پاییز فرا رسیده است و زمان آن است که کفش‌های کتانی تابستانه سفید خود را بسته بندی کنید.یک دلیل برای دوست داشتن هوای سرد و بارانی، پوشیدن کفش‌های شیک و چکمه هاست. چکمه‌ها عالی هستند زیرا:
آن‌ها قد شما را بلندتر نشان می‌دهند.
استحکام آن‌ها باعث می‌شود که شما ظاهر مردانه تری داشته باشید.
آن‌ها واقعا کاربردی هستند.
ضد آب هستند.
چکمه‌ها برای پیاده روی، از کفش‌های رسمی بسیار بهتر عمل می‌کنند.

نکاتی درباره رنگ تیپ و پوشش پاییزی آقایان


1.هنگام پوشیدن لباسهای سرمه اي تا جاییکه می‌توانید باید از رنگ مشکی اجتناب کنید چرا کـه استایل کلی شـما را بسیار تیره نشان خواهد داد. در عوض از رنگ سفید و بژ استفاده کنید تا نمای بهتری پیدا کند. برای مثال یک پیراهن سفید با کت و شلوار سرمه اي نمایی شسته رفته و کلاسیک دارد و همیشه یکی از ست هاي برنده در استایل محسوب میشود.

2.صورتی ملایم نیز قابلیت بهتر کردن لباس سرمه اي را دارد ودر عین حال رنگ هاي روشن آبی نیز می‌تواند سایه روشن ملایمی در استایل لباسهای شـما پدید آورد. علاوه بر این استفاده از مقداری رنگ قرمز و خرمایی مایل بـه قرمز نیز می‌تواند استایل سرمه اي را زیباتر کند.

3.رنگ زرشکی بـه شدت می‌تواند یک استایل شیک بسازد ولی در عین حال ست کردن آن با دیگر رنگ ها چالش برانگیز اسـت بـه خصوص اگر طبق معمول از این رنگ استفاده نکنید.برخلاف رنگ هاي سفید و مشکی، رنگ زرشکی محدودیت بیشتری برای استفاده از رنگ هاي دیگر برای شـما ایجاد خواهد کرد.انتخاب هاي فوق العاده اي وجوددارد کـه می‌تواند یک استایل زرشکی عالی را بسازد. برای مثال رنگ سرمه اي از جمله رنگ هایي اسـت کـه بسیار با زرشکی هم خوانی دارد و همیشه می‌تواند استایلی شیک و بی نقص بسازد. هم چنین رنگ هاي خنثی نظیر مشکی، سفید، خاکستری و حتی قهوه اي نیز با آن خوب می‌شود.

4.برخلاف تصور، رنگ سبز بطور شگفت انگیزی میتواند تنوع پذیر باشد. تنها نکته مهم آن انتخاب بهترین سایه رنگ اسـت. سایه رنگ هاي سبز تیره و هم چنین زیتونی و سایه رنگ هاي سبز خاکی از جمله رنگ هایي هستند کـه بـه خوبی هرچه تمام تر ست می‌شوند.

ودر آخر نیز: رنگ مشکی بدلیل تنوع پذیری بالایی کـه دارد ازجمله رنگ هاي محبوب محسوب می‌شود چرا کـه میتوان گفت تقریباً با تمام رنگ ها هم خوانی پیدا می‌کند. ولی بـه صورت سنتی طبق معمول برخی رنگ ها بیشتر از بقیه با آن ست میشود.
advertising