آقایان چگونه لباس هایی به رنگ قرمز بپوشند

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/11/03
آقایان چگونه لباس هایی به رنگ قرمز بپوشندما همیشه طرفدار استفاده از رنگ‌های گوناگون در لباس پوشیدن هستیم. به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم به صورت مجزا به هر کدامشان ادای دین کنیم. در این مقاله، به سراغ رنگ قرمز می رویم و ست کردن لباس مردانه با این رنگ را بررسی می‌کنیم. البته، توجه داشته باشید که منظورمان از قرمز تمام رنگ‌های روشن و تیره ای است که ته رنگ قرمز دارند. حتی خود نویسنده نیز ترجیح می‌دهد به جای قرمز تند، از رنگ‌هایی مانند صورتی و آلبالویی استفاده کند که دو سر طرف رنگ قرمز هستند. بسیاری از ما معتقدیم که آن قدر که باید به صورتی بها داده نشده است در حالی که اخیرا آلبالویی محبوب همه است. اما قبل از هر چیز، بیایید رنگ قرمز را بررسی کنیم.

ست کردن لباس مردانه با قرمز


قرمز یکی از رنگ‌های اصلی چرخه رنگ‌هاست و می‌توان آن را طیف‌های رنگ متفاوتی تولید کرد. این رنگ معمولا دارای بالاترین طول موجی است که چشم انسان توانایی دیدن آن را دارد. اگر میزان طول موج از این بیشتر شود، اشعه وارد محدوده فرو سرخ می‌شود که دیگر با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست. با توجه به نحوه قرار گیری رنگ در چرخه رنگ، سبز و آبی مکمل ‌های آن هستند، در حالی که زرد یکی از رنگ‌های متضاد آن به شمار می رود. همچنین،‌ می توان از قرمز در کنار رنگ‌های خنثی مانند طوسی و مشکی هم به خوبی استفاده کرد.اما، همان طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم می توان از طیف‌های مختلف رنگ قرمز در ست کردن لباس مردانه استفاده کرد. در این زمینه چند قانون کلی وجود دارند که توصیه می‌کنیم هنگام انتخاب رنگ در خاطر داشته باشید. اگر از تناژ روشن‌تری از قرمز مثل صورتی استفاده می‌کند بهتر است رنگ‌های تیره تری مانند سورمه‌ای و زیتونی را در کنار آن قرار دهید. همین امر برای تن‌های تیره تر قرمز صادق است و به عنوان مثال می‌توانید رنگ آلبالویی را با رنگ‌های سبز یا زرد خیلی روشن ست کنید.با این حال،‌ هیچ محدودیتی برای انتخاب طیف‌های مختلف قرمز برای خود قائل نشوید. هر فردی می‌تواند ته رنگ قرمز را به کمد لباس خود دعوت کند، از صورتی روشن گرفته تا آلبالویی تیره.
آقایان چگونه لباس هایی به رنگ قرمز بپوشند

ست کردن لباس مردانه با رنگ قرمز: سطح ابتدایی


اگر هنوز از راه دادن قرمز به کم لباستان مطمئن نیستید، با قدم‌های کوچک شروع کنید و این کار را به آرامی انجام دهید. با در راه بودن فصل پاییز، چرا یک جفت جوراب پشمی به رنگ قرمز تیره برای خود نمی‌خرید؟ به سادگی می‌توان آن‌ها را با بوت‌های سنگین ست کرد و با پوشیدن یک شلوار جین تیره تضادی زیبا در تیپ کلی خود ایجاد کرد.راه دیگر این است که با استفاده از یک پیراهن مردانه قرمز کم رنگ، این رنگ را به محیط کارتان بیاورید. این پیراهن با کت و شلوار‌های طوسی، مشکی و سورمه‌ای بسیار هماهنگ است و تقریبا هر رنگ کراواتی را می‌توان با آن ست کرد.همچنین، استفاده از قرمز به صورت جزئیاتی ظریف ایده هوشمندانه‌ای است. به عنوان مثال، یک دستمال جیب قرمز می‌تواند همراه خوبی برای یکی کراوات آلبالویی باشد و هر دوی آن‌ها با کت و شلوار مشکی یا سورمه‌ای بهترین جلوه را خواهند داشت.

ست کردن لباس مردانه با رنگ قرمز: سطح پیشرفته


پس از این که کم کم به طیف رنگ قرمز در پوشش خود عادت کردید، سعی کنید به آرامی سطح کار خود را ارتقا دهید. درست است که پیراهن‌های چهارخانه همیشه بخشی از پوشش لباس آقایان بوده‌اند، اما می‌توان مدل رسمی‌تری از آن را انتخاب کرد. در هنگام خرید، به دنبال مدلی باشید که رنگی تیره‌تر و چهار‌خانه‌های پر رنگ تری داشته باشد. صاف و محکم بودن یقه این پیراهن باعث می‌شود که حتی بتوان آن را با کت و شلوار پوشید و یا برای یک گردش کوتاه در شهر با یک شلوار کتان و یک ژاکت همراه کرد. تنها پیشنهاد می‌کنیم که در هر چیز دیگری که با این پیراهن ست می‌کنید به دنبال پارچه‌های ساده و بدون طرح باشید تا دچار دردسر‌های هماهنگ کردن طرح را به جان نخرید.یک روش دیگر می‌توان این باشد که در نیمه پایینی پوشش خود از قرمز استفاده کنید. یک شلوار کتان آلبالویی تقریبا به هر چیزی هماهنگ می‌شود، از پیراهن جین، سویی‌شرت طوسی و ژاکت قهوه‌ای گرفته تا پیراهن راه‌راه سبز یا هر چیز دیگری که فکرش را بکنید. برای تابستان‌ها اما، شلوار کتان صورتی هم گزینه خوبی است که ارزشم امتحان کردن را دارد. یک پولوشرت سورمه ای هم در کنار رنگ صورتی و یک جفت کفش کالج قهوه‌ای هم تیپ شما را کامل می‌کنند.

ست کردن لباس مردانه با رنگ قرمز: سطح استادی


نگران نباشید. در این مرحله از شما نمی‌خواهیم یک دست کت و شلوار صورتی بر تن کنید و برای رفتن به میهمانی باربی آماده شوید. اما، با نزدیک شدن پاییز یکی از راه‌های ست کردن لباس مردانه با رنگ قرمز می تواند خریدن یک کت و شلوار آلبالویی تیره باشد. همراه کردن آن با یک پیراهن مردانه سفید و کراوات مشکی هم باعث می‌شود که رنگ خاص کت و شلوار بیشتر خودنمایی کند.اگر استفاده از این میزان رنگ قرمز دلخواهتان نیست، می‌توانید یک بافتنی خوش‌رنگ را مد نظر قرار دهید. مثلا ژاکت قرمز و یا سویی‌شرت صورتی می توانند گزینه‌های فوق العاده ای باشند. تنها توصیه ما این است که در هر لباس دیگری که با آن‌ها ست می‌کنید، به سراغ رنگ‌های مکمل آن بروید.

قرمز در کنار رنگ ها


این رنگ در زمینه ی سبز و آبی جلوه و درخشندگی فوق العاده ای پیدا می کند ولی در زمینه ی بنفش شدت خودش را از دست می دهد. در زمینه ی رنگ زرد چشم را خیره می کند. رنگ قرمز وقتی در زمینه ی سفید قرار می گیرد از درخشش کم می شود. ولی اگر در زمینه ی رنگ سیاه قرار بگیرد به گرمی متمایل می شود و روشنی بیشتری به خود می گیرد. نمادهای رنگ قرمز گرمای تابستان و نماد جنوب و عزم راسخ و اعتماد به نفس ‌و‌ … می باشد.

ست کردن لباس قرمز با رنگ آبی


این بستگی به سلیقه خودتان دارد که بخواهید چه قدر از رنگ قرمز در لباس هایتان استفاده کنید. می توانید لباس تک رنگ سفید یا آبی بپوشید و با یک دستمال گردن قرمز یا کفش قرمز به آن لباس جلوه ی خاصی بدهید. رنگ قرمز خیلی راحت با طیف رنگی آبی ست می شود و بسیار ترکیب رنگ قشنگی را ایجاد می کند.

ست لباس قرمز با سبز


رنگ قرمز و رنگ سبز، این رنگ ها مکمل یکدیگرند و به راحتی با هم ترکیب می شوند.

دست آخر، برای آقایانی که در انتخاب استایل خود با اعتماد به نفس عمل می‌کنند هم پیشنهادی داریم. یک کت بلند زمستانی به رنگ قرمز پر رنگ می‌تواند بلافاصله توجه هر کسی را به خود جلب کند و اگر جرات پوشیدن چنین چیزی را دارید، حتما آن را امتحان کنید.
advertising