آشنایی با جواهرات سوئیسی زیبا پیاژه

مد و زیباییجواهرات

- 97/09/09
آشنایی با جواهرات سوئیسی زیبا پیاژه

تاریخچه برند جواهرات پیاژه (Piaget)


شرکت پیاژه یکی از برترین برندهای سوئیسی طلا و جواهر سازی و همچنین ساعت می باشد.این شرکت در سال 1874 توسط جورج پیاژه در دهکده لا کت اکس فه (La Côte aux Fées) تاسیس گردید.این شرکت سوئیسی با پرورش روح لوکس گرایی خود و در حالی که بر خلاقیت تاکید داشته است، توجه خود را به طور کامل به ساعت سازی و ساخت جواهرات لوکس جلب نموده است.این شرکت سوئیسی از سال 1960 به ساخت ساعتهای جواهرنشان پرداخته و پس از این پیشرفت بزرگ تمامی تلاش خود را برای ساخت و طراحی جواهرات گران قیمت نموده است.
آشنایی با جواهرات سوئیسی زیبا پیاژه
شرکت پیاژه، در طول تاریخچه خود جوایز متعددی دریافت کرده‌است :
– در سال 2000 هیئت داوران ساعت‌های پسیون جایزه ساعت سال را به مدل امپراتور اهدا نموده‌است.
– در مسابقه بزرگ ساعت سازی ژنو در سال 2002 ساعت مچی پیاژه 1967 جایزه بهترین طراحی ساعت را به خود اختصاص داده و ساعت مچی ﺁلتیپلانو ایکس ال پاداش باریکترین ساعت را به سا ل 2003 از ﺁن خود نموده‌است.
– در سال 2006 پیاژه با ارائه مدل لایم لایت پارتی در مسابقه بزرگ ساعت سازی ژنو برنده جایزه بهترین ساعت مچی جواهری زنان شده‌است.
– ساعت مچی پولو کرونوگراف پیاژه توسط هیئت داوران مجله فرانسوی لا روود مونتر به عنوان بهترین ساعت مچی سال 2007 در قسمت کرونوگرافی انتخاب شده‌است.
– مدل امپرادور در مسابقه (میدل ایست واچ ﺁف ﺜﻪ یر ﺁواردز 2007) که توسط مجله عالم الساعت – والمجاورت برگزار شده بود جایزه ساعت مچی مردانه سال 2007 را دریافت کرده‌است.
– ساعت مخفی لایم لایت پارتی از طرف مجله بلژیکی پسیون دمونتر به عنوان ساعت مچی زنانه سال 2007 انتخاب شده‌است.

جواهرات پیاژه شامل کلکسیون های Creative، Piaget Rose، Limelight، Piaget Hearts و Possession می شود. این جواهرات از جنس طلا زرد و سفید با الماس های پرنسس، برلیان و مارکیز و سنگ های یاقوت، زمرد، آمتیست، کوارتز، زبرجد، کهربا، عقیق و زبرجد سبز و … ساخته شده اند.

«پیاژه» آخرین مجموعه جواهرات خود را روانه بازار کرد. جسیکا چاستین، بازیگر آمریکایی و برنده جایزه گلدن‌ گلوب، به عنوان چهره تبلیغاتی این برند در کمپین این مجموعه حضور خواهد داشت. او در مورد این مجموعه می‌گوید: «وقتی حلقه‌های مجموعه جدید پیاژه را به دست می‌کنم، هنگام کار کردن و حتی هنگام رویا پردازی، ناخودآگاه حلقه را داخل انگشتانم می‌چرخانم و احساس می‌کنم سوار بر رویاهایم هستم و به آن‌ها نزدیکم».

این مجموعه شامل حلقه، گوشواره، آویز، زنجیر و دستبند است و از طلای صورتی، طلای سفید و الماس ساخته شده است. گفتنی در طراحی این مجموعه از فرم‌های مدور و ظریف استفاده شده و همه اجزای مجموعه دارای تم طراحی یکسانی‌‌اند.

نزدیک به 30000 قیراط سنگ قیمتی و گرانبها هر ساله وارد کارگاه های پیاژه می شود و همه الماس ها تست می شوند.

مدل های جواهرات پیاژه الهام گرفته از میراث تاریخی پیاژه هستند و اغلب مدل ها به سبک هالیوودی، باغ های جادویی و به مناسبت های خاص برای ستاره ها طراحی شده اند.
advertising