نکات انتخاب لباس راحتی و خانگی مناسب

مد و زیباییسایر

- 97/08/18
نکات انتخاب لباس راحتی و خانگی مناسب

لباس های رنگی و مناسب فصل و مکان انتخاب کنیم


همیشه سعی کنید هماهنگ لباس بپوشید و به قول معروف ست باشید البته منظور از ست کردن لباس یعنی پررنگ و کم رنگ کردن لباس ها و بازی با رنگ ها و طرح ها و این که از لباس های انباشته شده در کمد خود درست استفاده کنیم.
نکات انتخاب لباس راحتی و خانگی مناسب

لباس های خانگی و راحتی را رنگی انتخاب کنیم:


بهتر است رنگی لباس بپوشیم شاید خیلی از ما از اینکه لباس های طرحدار و خیلی رنگ روشن در بیرون از منزل بپوشیم همیشه فرار کنیم و دوست نداشته باشیم اما لازم است که این تنوع را در لباس های منزل بدهیم تا در روحیه خود و دیگران تاثیر بگذارد چون چهار دیواری مکانی خصوصی است برای اینکه راحت باشیم.

لباس های راحتی و خانگی هماهنگ:


ما همیشه باید لباس های خود را با مراسم هایی که می رویم و فصل هایی که در آن هستیم هماهنگ کنیم، اما هیچوقت شاید به این فکر نکردیم که لباس های منزل و راحتی را هم باید طبق مکان و زمانش انتخاب کنیم مثلاً: موقع خواب , غذا خوردن و نظافت منزل و... هماهنگ کنیم.

جنس لباس راحتی خانگی:


هر لباسی که می خریم باید به جنس لباس هم دقت کنیم معمولا لباس های نخی و پنبه ای مناسب هستند. مهم باشد که این لباس را برای چه فصلی و چه زمانی می خواهیم بپوشیم چون اگر لباسی که برای فصل تابستان و کار در منزل می خریم جنس خوبی نداشته باشد و اگر مرتب آن را بشوریم ممکن است پرز بدهد آب برود و تغییر رنگ بدهد پس دقت کنیم که چه جنسی را انتخاب می کنیم.

نکات ست لباس خانگی:


اگر اکثر مواقع لباس های تیره می پوشید با رنگ های زرد و سبز و آبی هماهنگ کنید چون بسیار ست زیبایی می شود.
اما اگر لباس های خاکستری رنگ می پوشید ترکیبی از رنگ صورتی و سبز و بنفش خیلی جلوه بیشتری به شما می دهد.
اما لباس های مخصوص فصل سرما اکثر مواقع با رنگ بنفش و قرمز و نارنجی خیلی زیبا تر می شود.
advertising