ایده متفاوت اتاق خواب نارنجی

مد و زیباییدکوراسیون

- 98/04/14
ایده متفاوت اتاق خواب نارنجی

رنگ نارنجی


نارنجی مظهر انرژی است، سرزندگی و نشاط ، ترغیب کردن و برانگیختن، شور و هیجان، غلیان احساسات، رنگ ماجراجویی ، تهور، دل به دریا زدن و خود را به مخاطره انداختن است؛ نارنجی یادآور گرما و حرارت و نشانی از تندرستی و سلامت است
ایده متفاوت اتاق خواب نارنجی

ترکیب نارنجی


برای اینکه طراحی دکوراسیون را با رنگ نارنجی شروع کنیم، باید اولین چیزی که در نظر می گیریم، ترکیبات رنگی متناسب با نارنجی باشد. نکته حائز اهمیت در مورد این طیف رنگی این است که برای شروع طراحی با نارنجی، لازم نیست که تمام المان های دکوراتیو اتاق و فضای داخلی مورد نظرتان را تغییر دهید. رنگ نارنجی می تواند در کنار ترکیباتی از قهوه ای، خاکستری، بژ و کرم، جلوه بسیار خوبی داشته باشد. این رنگ ها تقریبا در اکثر فضاهای دکوراتیو، جزو رنگ های اصلی هستند و به راحتی با هر سلیقه ای قابل تطبیق می باشند.

اتاق نارنجی


برای استفاده از رنگ نارنجی در اتاق خواب باید همه ی لوازم خانه را برای هماهنگی با آن رنگ عوض کنید تا رنگی که برای اتاق خواب استفاده میکنید با تمامی لوازم اتاق هماهنگ باشد استفاده رنگ نارنجی در در دیوار اتاق و استفاده از تخت خواب و مبلمان در اتاق خواب لوکس باعث افزایش زیبایی و احساس آرامش در آن اتاق میشود.

رنگ های زرد و سفید ونارنجی به دلیل روشن بودن باعث ایجاد یک محیط شاد میشود پس اگر برای دکوراسوین داخل اتاق خواب خود رنگ نارنجی را انتخاب کرده اید استفاده از رنگ های زرد و سفید درمیان آن باعث جلب توجه همه میشود و همچنین اتاق خواب به یک مکان شاد تبدیل میشود که علوه بر استراحت در آن اتاق هنگام نشستن و مطالعه نیز میتوانید احساس آرامش و راحتی خاصی داشته باشید.
advertising