نکات مهم خوش تیپی کودکان در مهمانی ها

مد و زیباییتیپ کودکان

- 97/11/08
نکات مهم خوش تیپی کودکان در مهمانی هاهمه پدر و مادر ها دوست دارند که کودکشان مانند کودکان درون فیلم ها خوش پوش و جذاب باشد، شیرین زبانی کند و محبوب محافل باشد. برای این که یک کودک خوش تیپ و جذاب داشته باشید می توانید پیشنهادات ما را بررسی کنید و هر کدامش که مورد پسندتان افتاد به کار ببندید.

ست کردن لباس و زیبایی، فقط مخصوص بزرگترها نیست؛ بلکه برای کودکان هم باید لباس های زیبا و ست انتخاب کنیم. در این مطلب به چند نمونه از ست کردن لباس برای خوش تیپی کودکان پرداخته ایم.

خوش تیپی کودکان دختر


پیراهن دختر کوچولو فارغ از ویژگی های فصلی درست برخلاف دیگری، لباسی بسیار ساده است؛ اما اتفاق اصلی در آن هماهنگی با روحیات شاد کودکانه است و به همین دلیل به انتخابی مناسب برای این دختر کوچولو تبدیل شود. دامن پرچینی که به او اجازه می دهد هرقدر می خواهد جنب وجوش داشته باشد و به تنهایی برای کودکانه بودن لباس او کافی است.

موی باز همیشه شیک است


موهای باز و چتری های این دختر کوچولو هم اوج کودکانه بودن این سبک پوشش است…

روی کفش گل بکارید


دلیل زیبایی و شیک بودن این ترکیب ساده رفتن سراغ کفش های گل دار است. این کفش   ها نه تنها با اپلیکه  دوزی های لباس هارمونی برقرار کرده  اند بلکه سادگی لباس را هم گرفته اند. امتیاز دیگر این کفش بندینک های سفیدی است که دور مچ بسته می شوند. این بندینک ها کفش را از مدل عروسکی به طرحی کاملا کودکانه تبدیل کرده اند.

هارمونی را رعایت کنید


این پسرکوچولو شلوار جین رو انتخاب کرده اما با این تفاوت که جین روشن انتخابی او با رنگ آبی پیراهنش کاملا هارمونی دارد. شک نکنید که کالج همیشه برای حالت رسمی دادن به ظاهر پسرکوچولوهای شما بهترین انتخاب است. برای اینکه هم با حال وهوای کودکانه آنها جور در می آید، هم ظاهر آنها را برای مهمانی آراسته تر نشان می دهد.

خوش تیپی کودکان پسر


یادتان باشد پیراهن های مردانه راه راه اصولا رسمی ترند تا چهارخانه. رعایت این قانون در مورد پسر بچه ها چندان اجباری نیست، اما همان طور که در مقایسه ظاهر این دو پسربچه دوست داشتنی می بینید، انتخاب اول می تواند شما را به نتیجه بهتری برساند.

پیراهن مردانه به جای تی شرت


به خاطر داشته باشید هنگامی که پای مهمانی در میان است بدون شک یک پیراهن آن هم از نوع مردانه همیشه بر یک تی شرت ساده برتری  دارد. بنابراین پیراهن این پسرکوچولو نقطه مثبت این ترکیب است .

مدل موهایی که امروز بر سر پسران نوجوان می بینیم مانند مدل خروسی، و یا آن مدل موهایی که در عرف ما، پسندیده نیست، گزینه ی مناسبی برای مدل موی فرزندتان نیست. کودکتان آنقدر زیباست که نیازی به مدل های عجیب و غریب مو نیست، سادگی بهترین مدل مو برای پسران است.

برای دختران هم موهایی کمی بلند و ساده پیشنهاد می شود، نه آنقدر بلند که رشد قدشان مختل شود و نه آنقدر کوتاه که زنانگی بویی نبرده باشد، موهایی که به صورت باز، دور شانه ی یک دختر بچه بریزد، بهترین و مناسب ترین مدل مو برای آنهاست.
advertising