ترفند های آرایشی مفید برای خانم های عینکی

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/09/09
ترفند های آرایشی مفید برای خانم های عینکینکات زیر را دنبال کنید تا آرایشی جذاب داشته باشید.ما قصد داریم چند ترفند و راهنمایی های اساسی را در اختیار خانم های عینکی قرار دهیم .خانم های عینکی معمولا این سوال به ذهنشان میرسد که چگونه چشمانی زیبا همراه با عینک داشته باشند.در اینجا ما چند ترفند آموزش میدهیم که چگونه توسط آن ها میتوان با داشتن عینک ظاهر زیبا تری داشت.

1 - فریم‌های رنگی را با رژ لبی همرنگ آن هماهنگ گنید تا جذاب‌تر شوید و آرایشتان به چشم آید.
2 - قبل از آرایش کردن، حتما مژه‌ها یتان را فر کنید تا چشمانتان بازتر و درشت‌ تر دیده شود.
3-حتما برای ابروها هم یک آرایش جذاب با رنگ مناسب در نظر بگیرید.آرایش کامل بدون ابروی مناسب، اصلا زیبا نیست.
4 - اگر عینک با فریم بزرگ به چشم می‌زنید، حتما خط چشم پهن و بزرگ نیز به کار ببرید تا چشمانتان بزرگ‌تر جلوه کند و پشت قاب بزرگ عینکتان مخفی نشود.
5- یکی از بهترین کارها برای جذاب‌ تر کردن آرایش با عینک، استفاده از مدل آرایش با رژلب صورتی پررنگ است، مخصوصا اگر فریم عینک تیره باشد.
6- اگر می‌ خواهید عینک روی بینی شما سر نخورد، حتما قبل از آرایش، از پرایمر سایه چشم روی بینی و در قسمتی که عینک روی آن قرار می‌گیرد، استفاده کنید.
7- حتما خط چشم گربه‌ای و سایه چشم طلایی را امتحان کنید تا زیبایی چهره‌تان با عینک بیشتر شود. این آرایش برای هر چشمی مناسب است.
8- اگر به استفاده از عینک‌های فریم بزرگ و با رنگ‌های متنوع علاقه دارید، برای چشمانتان از سایه‌های اغراق‌آمیز با رنگ‌های جلب توجه کننده استفاده کنید. این ترکیب عینک با سایه، چشمان و آرایش شما را جذاب‌ تر می‌کند.
advertising