رنگ آرایش مناسب برای موی های مشکی و تیره

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/08/29
رنگ آرایش مناسب برای موی های مشکی و تیرهمو های مشکی و تیره بسیار جذاب می باشند. خصوصا اگر این تیرگی رنگ مشکی با تناژ مختلف نقره ای، آبی و… باشد، اما همه چیز به همین جذابیت ها ختم نمی شود، این مو ها کمی پر دردسر هم هستند، لازم است هارمونی و ترکیب مناسب بین آرایش صورت و رنگ مو را رعایت کنید، خصوصا کافیست که کمی رنگ پوست روشنی هم داشته باشید تا بیشتر این عدم هارمونی به چشم آید، در این مقاله قصد داریم رنگ آرایش مناسب مو های تیره و مشکی را به شما معرفی کنیم که با رعایت آن ها آرایشی بهتر داشته باشید و قطعا جذاب تر از قبل خواهید شد.

رنگ رژ لب مناسب مو های مشکی و تیره


خانم‌ هایی که مو‌های مشکی و پوست سفیدی دارند قطعا از یک تضاد خدا دادی بی نظیری برخوردار هستند؛ بهترین رژلب برای آن‌ها در مجالس رژلب قرمز است که با رنگ پوست و موی آن‌ها به خوبی ست میشود. همچنین رنگ های دیگری مانند صورتی، نارنجی روشن، بنفش یاسی، قرمز روشن و.. میتوانید چند برابر بدرخشید و جذاب شوید.این رنگ ها بهترین هارمونی را میان پوست و مو و آرایش شما بوجود می آورد.

رنگ سایه چشم مناسب برای آرایش چشم موهای مشکی و تیره


بهترین رنگ برای سایه ی چشم مو های مشک رنگ های تیره تر و خنثی است، اگر چشم های مشکی دارید آرایش دودی بهترین و زیباترین آرایش برای صورت شماست و اگر چشم قهوه ای دارید سایه های قهوه ای در تناژ مختلف بسیار زیبا و جذاب هستند. آن ها را امتحان کنید.به طور کلی، شما می توانید بولدترین و غلیظ ترین آرایش چشم را با این رنگ مو امتحان کنید.

رنگ رژگونه مناسب مو های مشکی و تیره


یکی از روش های مناسب برای داشتن یک صورت زیبا و متناسب انتخاب رژ گونه ی مناسب است، رژگونه پوست شما را از رنگ پریدگی نجات می دهد و جذاب ترتان می کند؛ اگر موهای تیره ای دارید، بهتر است از رژ گونه های صورتی و یا مرجانی استفاده کرده و به جذابیت و درخشش چهره خود تا جای ممکن بیفزایید.

زیرسازی آرایش مناسب مو های مشکی و تیره


اگر در زیرسازی آرایش معتقدید که هرچه بیشتر از کرم و پنکیک و… استفاده کنید زیباتر می شوید؛ سخت در اشتباهید، در واقع اگر پوست شما نقص زیادی ندارد دلیلی برای استفاده از لایه های مکرر لوازم آرایشی باقی نمی ماند، همچنین ممکن است زیرسازی زیاد پوست شما را بی رنگ و بیمار جلوه دهد پس تعادل را رعایت کنید.

رنگ لولایت و هایلایت مناسب برای موهای مشکی و تیره


هایلایت و لولایت ظاهر موهای شما را درخشان و زیبا می کند.برای زیباتر شدن مو هایتان میتوانید چند رگه رنگ زیبا به آن اضافه کنید، لازم نیست از رنگ های متضاد استفاده کنید، چند رگه رنگ قهوه ای چند درجه روشن تر از موهایتان زیباییتان را تکمیل می کند.
advertising