3 برند معروف ریمل

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/05/14
3 برند معروف ریمل

دیور (Dior)


یک ریمل کلاسیک است بسیار زیبا که هنوز هم جزو محصولات بهتریت و بی عیب محسوب می‌شود. دارای رنگ‌های مختلفی است که می‌توان مزه هایتان را با رنگ لباس ست کرد. این ریمل با برس تاب دار به مژه حالت پیچ زیبایی می‌دهد و بی حالت‌ترین مژه‌ها را هم حالت می‌دهد. به دلیل فرمولی که در آن به کار رفته علاوه بر حجیم کردن تمام روز بر روی مژه‌ها ثابت می‌ماند.

میبلین (Maybelline)


یکی از قدیمی‌ترین مارک‌های ریمل و یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب در هر شرایطی است. دارای انواع گوناگونی و بسیار جأابی است. این ریمل برای مژه‌های بی حالت و کوتاه بسیار مناسب است. مژه‌ها را به اندازه‌ی کافی مشکی و حجیم می‌کند. همچنین دارای قیمت بسیار مناسبی است. این ریمل یکی از محصولاتی است که مصرف کنندگان آن همیشه راضی بوده و حالت چسبندگی و چسبیدن مژه‌ها به هم را ندارد.

لانکوم (Lancome)


ریمل لانکوم مژه‌ها را به خوبی بالا نگه می‌دارد و طرفداران آن به خوبی می‌دانند که یکی از مشهورترین و بهترین ریمل‌ها محسوب شده و تاثیرات منحصر به فردی دارد. دارای دو نوع معمولی و ضد آب است. با اینکه قیمت نسبتا بالایی دارد، ولی ارزشش را هم دارد. چون علاوه بر پر کردن و بلند کردن مژه‌ها قادر است حتی ریزترین مژه‌ها را حجم دهد و بهترین مارک ریمل برای استفاده در مهمانی‌ها و عروسی‌هاست.
advertising