چه رنگ لاکی به دست شما می آید

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/03/02
چه رنگ لاکی به دست شما می آید

پوست سفید با صورتی کمرنگ


این نوع پوست رنگدانه های خیلی کمی یا حتی بدون ماده رنگی دارند که به اصطلاح به آن پوست سفید یا رنگ پریده می گویند. این افراد، زمانی که در مقابل نور خورشید قرار می گیرند، به آسانی دچار آفتاب سوختگی می شوند، به بیان دیگر پوست آنها هیچوقت برنزه نمی شود. این نوع پوست صورتی رنگ بوده و تن سردی دارد، از این رو باید به دنبال رنگی که با رنگ پوست شان هماهنگی دارد، باشند. صورتی کمرنگ گزینه مناسبی برای این افراد بوده که بسیار شیک و کلاسیک و برای هر موقعیتی مناسب است.

پوست روشن با یاسی


خانم هایی که پوستی سفید اما ملایم دارند، باید لاکی نه خیلی بی رنگ و نه خیلی پر رنگ، را انتخاب کنند. این افراد تن پوست سردی دارند، از این رو باید رنگی به ناخن هایشان بزنند که با این رنگ هماهنگی داشته باشد. برای این افراد بهترین گزینه رنگ یاسی ست

پوست گندمی با مرجانی


پوست گندمی می تواند قهوه ای روشن یا تیره با ته رنگ زرد یا قرمز باشد. این پوست ترکیبی از تن گرم و سرد دارد و در مقابل آفتاب دچار آفتاب سوختگی نمی شود. از این رو رنگی چون مرجانی بهترین انتخاب برای آن خواهد بود.

پوست زیتونی با جیگری


این رنگ پوست را بیشتر شبیه رنگ زیتون می دانند که معمولا رنگی زرد مایل به سبز با ترکیبی از قهوه ای دارد. افرادی با این رنگ پوست معمولا موهای تیره دارند. برای پوست زیتونی رنگ، جیگری انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. این رنگ نه تنها رنگ پوست شما را تکمیل می کند، بلکه ناخن هایتان را نیز باریک تر و کشیده تر نشان می دهد.

پوست تیره با نعنایی


اگر به دنبال رنگ لاکی هستید که دست های تیره تان را کمی جوان تر و شاداب تر نشان دهد، رنگ نعنایی انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. از آنجا که این رنگ ما بین رنگ های آبی و سبز است، چشم ها را به طرف ناخن های شما جلب می کند، بدون این که ذره ای توی ذوق بزند.
advertising