نحوه پوشاندن جوش صورت با لوازم آرایشی

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/08/06
نحوه پوشاندن جوش صورت با لوازم آرایشیاگر دوست دارید روش های پوشاندن جوش صورت با آرایش را بیاموزید، به خواندن این مقاله ادامه دهید.مقدار کمی کانسیلر، کرم پودر و پودر تثبیت کننده برای پنهان کردن جوشی که اعصاب تان را خرد کرده معجزه می کند. پیش از اینکه شروع کنیم، باید بگوییم قصد داریم در کنار اینکه مسائل درمانی جوش ها را در نظر می گیریم، از یک لایه نازک فونداسیون نیز استفاده کنیم تا مواد آرایشی روی صورت تان ماسیده نشود. بهترین کاری که می توانید با پوستتان انجام دهید این است که از حداقل مواد و محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده کنید.

مواد لازم برای پوشاندن جوش صورت با آرایش



1.کانسیلر


برای پوشاندن جوش صورت با آرایش می بایست کانسیلری را انتخاب کنید که مناسب رنگ پوست تان باشد. استفاده از کانسیلر به بهترین شکل ممکن، جوش های قرمز را پوشش می دهد.

2. فرچه کانسیلر


استفاده از یک فرچه کانسیلر نرم اهمیت زیادی دارد؛ چراکه باعث می شود بتوانید کانسیلر را دقیق تر به صورت زده و آن را پخش کنید.

3. پرایمر


همیشه پرایمر مناسب پوست تان را انتخاب کنید. توصیه می شود از یک پرایمر بدون چربی و سبک استفاده کنید تا بتواند آرایش، و مخصوصا کانسیلر را روی جوش ثابت نگه دارد. حتی بهتر است پرایمری انتخاب کنید که حاوی SPF باشد؛ مخصوصا اگر روی پوست تان جای جوش یا لکه های تیره دارد. قرار گرفتن در معرض آفتاب روند بهبود جوش هایتان را کند می کند.

۴. کرم پودر


اگر پوستی مستعد جوش دارید، بهترین کار استفاده از کرم پودرهای غیر کومدون زا است که مواد شیمیایی زیادی ندارند. این محصولات تداخلی با داروهای ضد جوش هم ایجاد نمی کنند.

۵. پودر تثبیت کننده


برای حفظ سلامتی پوست مستعد جوش خود، از پودرهای حاوی مواد معدنی استفاده کنید. این پودرها با اینکه کمتر پوست را می پوشانند، ولی منافذ را مسدود نکرده و باعث بروز جوش های بیشتر نمی شوند.
advertising