چه رنگ مو هایی چهره را زیباتر و جوان‌ تر نشان می‌ دهد

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/10/10
چه رنگ مو هایی چهره را زیباتر و جوان‌ تر نشان می‌ دهد

چه رنگ مویی سن را کمتر نشان می دهد؟


اصلا تا امروز میدانستید می شود 4 تا 8 سال هم جوان تر به نظر برسید اگر رنگ موهایتان را درست انتخاب کنید؟رنگ کردن مو ها یکی از سریع ترین راه ها برای جوان به نظر رسیدن است، مثلا شما میتوانید با جراحی هم سنتان را کاهش دهید اما رنگ کردن یکی از سریع ترین و کم هزینه ترین راه ها است که نتیجه مطمئن و بی خطری هم دارد.رنگ مو ها بیشترین تغییر را بوجود می آورد، این مطلب را دنبال کنید تا بتوانید با انتخاب رنگ مو های مناسب سنتان را کم تر جلوه دهید.
چه رنگ مو هایی چهره را زیباتر و جوان‌ تر نشان می‌ دهد

رنگ شرابی برای جوان تر شدن


شرابی سن شما را گم میکند خصوصا وقتی که نزدیک به قهوه ای باشد یا روی رنگ مو ی قهوه ای سایه های شرابی داشته باشید.

رنگ موی قهوه ای برای جوان تر شدن


یکی از رنگ هایی که شما را جوان تر میکند رنگ قهوه ای است؛ رنگ قهوه ای انواع مختلفی دارد از قهوه ای تیره نزدیک به مشکی تا قهوه ای روشن عسلی، طیف رنگی که شما را کم سن تر نشان می دهد، قهوه ای شنی یا قهوه ای شکلاتی است. هرچه از این رنگ به رنگ های روشن تر یا تیره تر برویم، تاثیر مثبت روی سن شما از بین خواهد رفت.

رنگ طلایی برای جوان تر شدن


طلایی بلوند یا عسلی یکی از بهترین انتخاب ها برای شمایی است که دوست دارید کم سن تر به نظر بیاید، البته اگر سن شما بالای 35 سال است این رنگ به شما توصیه می شود. دقت کنید بلوند شما به سمت یخی و سفید و خاکستری نرود چراکه این تن رنگ شمارا سن بالا نشان خواهد داد.

رنگ لیمویی برای جوان تر شدن


این رنگ کمی بین مو ها کمتر دیده می شود اما یکی از بهترین انتخاب هاست برای این که جوان تر به نظر آیید، این رنگ پر از شور و هیجان است و نشاط را بیشتر می کند.

رنگ سرمه ای برای جوان تر شدن


رنگ سرمه ای یا در اصل وجود تن رنگ مش سرمه ای بین مو های تیره پوست را روشن میکند و باعث می شود شیطنت و زیبایی جوانی بیشتر در شما نشان داده شود و کم سن تر به نظر آیید.
advertising