کراوات هایی که برای هر آقا لازم می شود

مد و زیباییاکسسوری

- 97/08/17
کراوات هایی که برای هر آقا لازم می شود

5 کراوات که هر مرد باید در کمد خود داشته باشد


کراوات ها همانند جزر و مد عمل می‌ کنند و در مقایسه با ترندهای دیگر در پوشش آقایان، تمایل زیادی به تغییر دارند. بنابراین به روز کردن کلکسیون کراوات‌هایتان بر طبق روشی خاص همیشه ایده‌ی خوبی بوده و هست. مهم نیست در چه فصلی از سال باشیم؛ انتخاب کراوات جدید روشی هیجان‌ انگیز است تا مد لباس‌ های شما را به روز کند. در اینجا برای شما چند مدل از کراوات‌ های شیک و به روز را که بهتر است هر مردی در کمد لباس خود داشته باشد، آورده‌ ایم تا بتوانید نهایت لذت را از آن‌ ها ببرید.
کراوات هایی که برای هر آقا لازم می شود

کراوات ساده و تک رنگ


اگر شما تازه کار هستید و می‌ خواهید اولین کراوات‌ های خود را خریداری کنید، پیشنهاد ما کراوات‌ های ساده است. رنگ آبی تیره قابل اعتماد است و در موقعیت‌ های مختلف می‌ توان از آن استفاده کرد. اما هر یک از رنگ‌ های سیر نیز خوب هستند. سبز سیر، زرشکی و گاهی اوقات در صورت تناسب با رنگ پوست، بنفش نیز فوق‌ العاده عمل می‌ کند.

کراوات خال خالی با توپک های ریز و درشت


زمانی که شما به لباس پوشیدن فکر می‌ کنید، قطعاً کراوات خال خالی اولین گزینه‌ ای نیست که به ذهن شما خطور می‌ کند؛ اما باید به این نکته نیز اعتراف کنیم که یکی از زیبا ترین طرح پارچه‌ هاست. اما با توجه به این نکته که این طرح در پوشش مردان از جمله کت و شلوار و یا پیراهن مرسوم نیست، پس برای کراوات انتخاب مناسبی است. همچنین برای جلسات روزانه‌ ی آقایانی که در محل کار از کراوات استفاده می‌ کنند، گزینه‌ ی مناسبی است.

کراوات فولارد با اشکال هندسی


به کراوات‌هایی با اشکالی هندسی و تکراری همراه با الگویی متقارن در یک آرایه‌ی مشبک، فولارد می‌گویند. سعی کنید حداقل یک کراوات فولارد داشته باشید؛ به این ترتیب مجبور نمی‎‌شوید که در محل کار خود همیشه از طرح خال خالی یا ساده استفاده کنید. به این کراوات‌ها به دلیل تشابهی که به کاغذ دیواری‌های اواخر قرن نوزدهم و بیستم دارند، کراوات‌های کاغذ دیواری می‌گویند.

کراوات بته جقّه و طرح های خاورمیانه ای


طرحی است شامل اشکالی تکراری و منحنی که از خاورمیانه نشأت گرفته‌ است. طرح‌ های بته جقّه معمولاً شامل قطرهایی آراسته هستند که با طرح‌ های انتزاعی پر شده‌ اند و پس زمینه‌ ای ساده دارند. گاهی اوقات نیز بته‌ هایی در میان منحنی‌ ها وجود دارد.حتماً یکی از این کراوات‌ ها را در کمد لباس خود داشته باشید؛ مطمئن باشید که هیچ‌ گاه پشیمان نخواهید شد.

کراوات پیچازی مناسب استایل کژوال یا خیابانی


الگویی است قابل تشخیص که با طرح راه راه تزئین شده و در رنگ‌ های متنوع موجود است. حتماً تعدادی از این کروات‌ ها را برای روز مبادا زمانی که می ‎‌خواهید یک کت و شلوار کژوال و یا کت تک اسپرت بپوشید، داشته باشید.حتماً تعدادی از کروات‌ های پیچازی را برای روز مبادا زمانی که می ‎‌خواهید کت تک اسپرت بپوشید، برای خود نگه دارید.
advertising