چه مدل و رنگ فریم عینک مناسب صورت است

مد و زیباییاکسسوری

- 98/03/02
چه مدل و رنگ فریم عینک مناسب صورت است

اگر صورت گردی دارید


به دنبال فریمی بولد و زاویه دار مانند فریم‌های مربعی شکل یا مدل گربه‌ای باشید.

اگر صورت مربعی شکل است


باید فریمی را انتخاب کنید که با زاویه صورت تان تضاد داشته باشد. فریم مربعی بهترین انتخاب برای شماست، زیرا به دلیل گردی که دارد، از زاویه‌های صورت تان کاسته و تعادل را در چهره تان برقرار می‌کند

اگر صورت مثلثی باشد


فریم عینک شما باید در قسمت بالایی پهن‌تر و بولدتر و در قسمت پایین باریک‌تر باشد تا توجهات را به سمت بالای سر شما برده و از مثلث بودن فرم صورت تان در قسمت چانه، بکاهد. عینک‌های مدل گربه‌ای بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

اگر فرم صورت قلبی شکل باشد


برای افرادی که فرم صورت شان قلبی شکل است، عینک‌هایی با فریم D شکل، مناسب می‌باشد. بهتر است فریمی را انتخاب کنید که کمی پهن‌تر از ابروهایتان باشد.

موهای سفید یا خاکستری


اگر مو‌های شما سفید یا خاکستری ست، بهتر است که از رنگ‌های روشن استفاده کنید که بهترین انتخاب در کنار رنگ موهایتان است. شما هر رنگی که دوست داشته باشید را می‌توانید انتخاب کنید، زیرا به سادگی با رنگ خنثی موهایتان ست می‌شود.

موهای قهوه ای


اگر شما مو‌هایی قهوه‌ای با تن قرمز دارید، بهتر است که فریم تان را به رنگ قهوه‌ای یا رنگی که تن قهوه‌ای در خود دارد، انتخاب کنید

موهای بلوند


اگر مو‌های شما بلوند است و تن گرمی دارد، به دنبال رنگ‌های گرم برای فریم عینک تان باشید. مثلا قهوه‌ای می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد. اگر هم بلوند شما خاکستری یا پلاتینیوم است، رنگ‌های روشن‌تر که با رنگ مویتان تضاد دارد مانند آبی، انتخاب خوبی ست.
advertising