فریم و قاب عینک مناسب صورت های بیضی شکل

مد و زیباییاکسسوری

- 97/11/13
فریم و قاب عینک مناسب صورت های بیضی شکلچهره های بیضی شکل بهترین صورت‌ها هستند زیرا تمامی جزییات چهره متناسب‌اند. افراد با چهره‌های بیضی بابت داشتن این نوع از چهره واقعا خوش شانس‌اند. تقریبا تمامی مدل های عینک برای این نوع صورت متناسب است.زمانی که برای اینگونه افراد عینک انتخاب می‌کنید هدفتان باید حفظ تناسب طبیعی این گونه چهره‌ها باشد. چهره‌های بیضی شکل باید از مدل عینک‌هایی که تناسب طبیعی چهره را برهم می‌زنند دوری کنند.اونایی که صورتای دراز و کشیده با کمی گردی (بیضی) دارن می‌تونن هر مدل عینکی، مخصوصاً عینکای بزرگتر از صورت و فریمای پهن رو بزنن و کاملاً هم به صورتشون بیاد. تنها جایی که ممکنه یه فریم به این مدل صورت نیاد جاییه که پای فریمای نازک یا فریمای با اجزای خیلی بزرگ و سنگین به میون بیاد، که هردوی اینا باعث می‌شن کشیدگی و درازی خاصّی به صورت این افراد داده بشه. از بین ستاره‌ها می‌شه به عینک گرد و بسیار بزرگ اندی وارهول (Andy Warhol)، عینک کشیده و مستطیلی مریل استریپ (Meryl Streep)، وایفرر (Wayfarer) معروف وودی (Woody Allen)، و عینک مربّعی (Square) ستاره‌ی فیلم خاطره‌انگیز Blue’s Brothers دن آیکروید (Dan Aykroyd) اشاره کرد.
فریم و قاب عینک مناسب صورت های بیضی شکل
کمی کشیده هستند تا اینکه عریض باشند
گونه‌های استخوانی بزرگ
چانه کمی باریک‌تر از پیشانی

نکات انتخاب عینک آفتابی برای صورت بیضی


برای انتخاب مدل عینک آفتابی برای صورت بیضی ، می توانید از فریم های ورزشی و اسپرت گرفته تا مربع، اور سایز، گربه ای و هر مدلی بین آن ها است را امتحان کنید. تنها نکته ای که قبل از انتخاب عینک باید در نظر داشته باشید، سایز شیشه یا لنز آن در مقایسه با سایز صورت تان است.در انتخاب عینک آفتابی برای صورت بیضی باید یک نکته مهم را در نظر داشته باشید؛ آن هم اینکه انتهای شیشه عینک باید با انتهای ابروها مماس باشد. حتی در مدل های اورسایز هم باید این نکته رعایت شود.

برای افرادی با صورت بیضی و کوچک، عینک آفتابی اورسایز آخرین گزینه است؛ زیرا صورت آن ها در میان عینک گم شده و عینک بسیار بزرگ به نظر می رسد. با این حال اگر صورت شما کمی کوچکتر یا بزرگتر از حالت نرمال است، آن قدر زیبا هستید که بتوانید هر مدل و فریمی را امتحان کنید.

بهترین مدل های عینک آفتابی برای صورت بیضی


در اینجا با چند مدل عینک آفتابی برای صورت بیضی آشنا خواهید شد که قطعا روی این فرم صورت زیبا و جذاب خواهد شد.

عینک آفتابی برای صورت بیضی : مدل گربه ای


مدل گربه ای از دهه 50 میلادی الهام گرفته و معمولا خانم ها به سراغ آن می روند. این فریم می تواند به هر کسی ظاهر شیک و فریبنده ای دهد. در سال 1961 درست زمانی که آدری هپبورن در فیلم Breakfast at Tiffany’s عینک گربه ای را استفاده کرد این فریم مورد توجه قرار گرفت. فریم گربه ای ضخیم بوده و دسته های آن در گوشه های بالایی به شیشه عینک متصل شده اند که ظاهری شبیه به چشمان گربه دارد. این مدل تنوع زیادی داشته و از انواع کلاسیک با شیب کمتر در فریم، تا مدل های مدرن با زاویه بسیار گربه ای، وجود دارند.

عینک آفتابی برای صورت بیضی :مدل اور سایز


عینک آفتابی مدل اورسایززمانی که ژاکلین اوناسیس، همسر جان اف کندی و بانوی مد دوران خود، عینک اورسایز را به چشم زد، این عینک در میان مردم محبوب شد. این فریم نسبت به سایر مدل ها بخش بیشتری از چشم ها و صورت را پوشانده و ظاهری رمز آلود، ظریف و در عین حال پر زرق و برق به شما می دهد.

عینک آفتابی برای صورت بیضی :مدل ویفرر


پر فروش ترین فریم برند ” ری بن ” از دهه 50 میلادی تا کنون تغییرات زیادی داشته است. این فریم پس از چند دهه عدم محبوبیت، در اواسط دهه 2000 با طراحی جدید و جذاب دوباره محبوب شد. طراحی جدید فریم ویفرر، زیبا، عجیب، کوچکتر و با زاویه کمتری نسبت به مدل قبلی بوده و جنس آن از کائوچو به پلاستیکی تغییر پیدا کرده است. عینک آفتابی ویفرر سبک وینتیج داشته و در رنگ ها، مدل ها و طراحی های متنوع عرضه می شود.

عینک آفتابی برای صورت بیضی :مدل برولاین


عینک آفتابی مدل ویفرربرولاین ، به معنای خط ابرو، از دیگر مدل های عینک آفتابی مناسب برای صورت بیضی است. این نامگذاری بخاطر قسمت درشت بالایی قاب عدسی آن است که شبیه ابرو بود و لنز عینک را قاب می‌کند. این روزها به این مدل، کلاب مستر نیز گفته می شود که یکی از پر فروش ترین مدل های برند ری بن است. افراد مشهور و سلبریتی های پرطرفدار زیادی این فریم را به چشم می زنند.
advertising