آموزش بستن گره کروات مدل چهار در دست یا دانش آموزی

مد و زیباییاکسسوری

- 97/10/19
آموزش بستن گره کروات مدل چهار در دست یا دانش آموزیاکثر مردم بعد از دیدن شما، اولین جمله ای که خواهند گفت این است: "چه کراوات خوشگلی!" آنها بی اختیار چشمشان اول به کراوات مخاطب شان می افتد. بنابراین اگر کراواتی می خواهید که خودش به تنهایی خوب به نظر برسد، یادتان باشد که چیز متفاوتی از تیپ تان انتخاب نکنید. کراوات شما نباید از بقیه اجزای ظاهر شما جدا باشد یا آن را خراب کند، بلکه باید هماهنگی داشته باشد.
آموزش بستن گره کروات مدل چهار در دست یا دانش آموزی

گره چهار در دست (گره دانش آموزی)


این گره در قرن نوزدهم، و از مکانی به نام باشگاه‌ مردانه مشهور شد. گره چهار در دست قهرمان بلا منازع گره‌های کراوات است. محبوبیت این گره به دلیل سادگی و قابلیت تطبیق پذیری‌اش است. گره چهار در دست گره‌ای آسان، باریک، مخروطی، و کمی نامتقارن است، و باز کردن‌اش نیز آسان است. اگر می‌خواهید فقط یک گره کراوات یاد بگیرید، به سراغ گره چهار در دست بروید. این گره ساده، مجلسی و رسمی است.

روش مرحله به مرحله بستن کراوات گره چهار در دست


1.کار را به این صورت شروع کنید که انتهای پهن کراوات در سمت راست، و انتهای نازک آن در سمت چپ باشد. انتهای پهن کراوات باید کمی بالاتر از ناف قرار بگیرد. (این وضعیت به قد، و هم‌چنین طول و ضخامت کراوات‌تان بستگی دارد). فقط باید انتهای پهن کراوات را حرکت دهید و انتهای دیگر باید ثابت بماند.
2.انتهای پهن را به سمت چپ، روی انتهای نازک ببرید.
3.انتهای پهن را دور انتهای نازک بپیچید و به سمت راست ببرید.
4.به این حرکت ادامه دهید و آن را بار دیگر به سمت چپ، روی انتهای نازک بچرخانید.
5.در ادامه، انتهای پهن را از داخل حلقه‌ی گردن عبور دهید و به سمت بالا ببرید.
6.سپس، انتهای پهن کراوات را از داخل حلقه‌ی گردن خارج کنید و داخل گره‌ی کوچکی کنید که با چرخش خود ایجاد کرده است.
7.با کشیدن انتهای پهن کراوات به سمت پایین، گره را کمی سفت کنید. گره را بکشید و تنظیم کنید.
advertising