جیپ CJ66 نشانه ای از سه روح در یک جسم

خودروآفرود

- 97/08/06
جیپ CJ66 نشانه ای از سه روح در یک جسمجیپ CJ66 تلفیقی از سه روح مختلف جیپ اما در قالب یک جسم است. این خودرو از سه نسلJeep TJ Wrangler ، Jeep CJ Tuxedo Park و مدل JK Wrangler الهام گرفته شده است. در این جیپ خبری از در نیست، پس به راحتی وارد آن می‌شوید و در صندلی‌های اسپرت آن می‌نشینید و در طول سفر، از قدرت بی‌نظیر آن نهایت لذت را می‌برید.
جیپ CJ66 نشانه ای از سه روح در یک جسم
این مدل کاملا حس جیپ‌های دودر کلاسیک را زنده می‌کند و با پیشرانه‌ی ۵.۷ لیتر همی، موسوم به موپار 345 ارائه می‌شود که مخصوص مدل‌هایی از دوج چارجر است. این پیشرانه‌ی ۵.۷ لیتری، قدرت ۳۸۳ اسب بخار فراهم می‌کند که با گشتاور ۵۴۲ نیوتن‌متر، CJ66 را از سخت‌ترین شیب‌ها بالا خواهد برد.
،
طراحی این مدل از جیپ رانگلر CJ مدل ۱۹۶۶ الهام گرفته شده و با رینگ‌های ۱۷ اینچ و لاستیک‌های سایز ۳۵ اینچ برند گودریچ از نوع BFG همراه شده است. ارتفاع این خودرو ۵ سانتی‌متر بالاتر از رانگلر استاندارد در نظر گرفته شده و هرچند چراغ‌های آن LED هستند؛ جیپ در طراحی داخلی و خارجی این مدل مفهومی به مدل کلاسیک اولیه وفادار بوده است.
جذابیت CJ66 به اینجا ختم نمی‌شود چراکه دو سرنشین این شاسی‌بلند توانمند بر صندلی‌های منحصر به فرد وایپر تکیه خواهند زد که با کمربند سه‌نقطه اتصالی و کابین رول‌کیج دار محافظت خواهند رانندگی با این خودرو تجربه‌ی یک آفرود سواری خوبی را برایتان به ارمغان می‌‌آورد.
advertising