رندرهای استون مارتین DBS GT زاگاتو منتشر شد

خودرواخبار

- 98/04/19
رندرهای استون مارتین DBS GT زاگاتو منتشر شداستون مارتین با همکاری زاگاتو قصد دارد دو مدل DBS GT زاگاتو و DB4 GT زاگاتو را با تیراژ ۱۹ دستگاه و قیمت مجموع ۷/۵ میلیون دلار تولید کند.
مشارکت استون مارتین و زاگاتو هر روز عمیق‌تر می‌شود. دو شرکت از اوایل دهه ۵۰ میلادی خودروهای فوق‌العاده‌ای ساخته‌اند. اما آخرین پروژه دو خودروساز می‌تواند در میان بهترین مدل‌های تولیدی آن‌ها جا داشته باشد؛ امروز استون مارتین جزئیات دقیق‌تری از مدل‌های آینده DBS GT زاگاتو و DB4 GT زاگاتو را به نمایش گذاشت. هر دو مدل طی چند ماه آینده آماده تولید می‌شوند.
رندرهای استون مارتین DBS GT زاگاتو منتشر شد
رندرهایی که هم‌اکنون به چشم می‌خورند، نمونه‌های جدید ارتقایافته از رندرهایی هستند که این شرکت در اسفندماه گذشته منتشر کرد. در اینجا می‌توانیم DBS GT زاگاتو که بر استون مارتین سوپرلجرا تولید می‌شود را ببینیم؛ با این تفاوت که هم‌اکنون با جلوپنجره برجسته‌تری همراه است که جلوی پیشرانه ۵/۲ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر استون مجهز به توربوشارژر دوگانه قرار می‌گیرد. استون مارتین DBS GT زاگاتو می‌تواند ۷۱۵ اسب‌بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. از جمله تغییرات در این خودرو می‌توان به چراغ‌های جلو باریک، خط روی کاپوت و رینگ‌های ۲۰ اینچی با رنگ طلایی اشاره کرد.

مارک ریچمن، مدیر ارشد توسعه محصولات در استون مارتین لاگوندا می‌گوید:
این خودرو نه‌تنها روی زیبایی تمرکز می‌کند، بلکه دراماتیک نیز است. جلوپنجره پویای آن به ما فرصتی برای ارائه خودرویی با دو هویت بسیار متفاوت می‌دهد. هنگامی که پارک شده باشد، DBS GT زاگاتو تقریبا در حالت ایستا به نظر می‌رسد، اما عقب خودرو هنوز ظاهر عضلانی و آماده دارد.
مدل DB4 GT زاگاتو همراه‌با خودرو DBS GT زاگاتو تولید می‌شود که هر دو در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهند شد. مدل اول با ظاهری کلاسیک، پیشرانه ۶ سیلندر خطی با قدرت ۳۸۰ اسب‌بخار، جعبه‌دنده دستی چهار سرعته با دیفرانسیل لغزش محدود و سیستم محرک عقب برای خریداران عرضه می‌شود.
ریچمن یادآور می‌شود:
برای من و تیم استون مارتین مهم بود که مدلی بسیار زیبا شبیه مدل اولیه و اصلی DB4 GT زاگاتو ارائه دهیم. من احساس می‌کنم که با این مدل به هدف خود دست یافته‌ایم و بی‌صبرانه منتظر تولید نهایی هستم.
هر دو مدل در سال آینده عرضه می‌شوند اما تولید آن‌ها محدود خواهد بود. استون مارتین و زاگاتو تنها ۱۹ دستگاه در سراسر جهان تولید می‌کنند که قیمت مجموع دو مدل حدود ۷/۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.
advertising