نقد و بررسی مشخصات کراس اوور چینی ترامپچی GS5

خودرولوکس

- 97/09/17
نقد و بررسی مشخصات کراس اوور چینی ترامپچی GS5حضور محصولات چینی هر روزه در بازار ایران پررنگتر می گردد و شرکت های مختلف داخلی به منظور حضور در بازار تشنه ایران سعی در همکاری با برند های مختلف چشم بادامی ها را در سر می پرورانند. در این بین برند های معتبر و باسابقه چینی مدتهاست که شرکای ایرانی خود یافته و محصولاتشان را در ایران عرضه می کنند از این رو منبعد باید منتظر برند های تازه تاسیس و غیر آشنا چینی در بازار ایران باشیم ترامپچی شرکت نوپایی است که در سال 2010معرفی شد و به سرعت توانست رشد کند و تا سال 2019حتی صادرات خود به بازار آمریکا را نیز شروع می‌کنددر ابتدا باید بگوییم که ترامپچی یکی از شرکت های اقماری کمپانی بزرگ چینی GAC می باشد که برخی محصولات این شرکت با همان برند گک پیش از این در بازار ایران عرضه شده بود
این خودرو کراس‌اووری کامپکت است که در جایگاهی بالاتر از برادران کوچکترش یعنی GS3 و GS4 قرار می‌گیرد. GS5 جدید که توسط مراکز تحقیق و توسعهٔ گک موتور در گوانگژو، شانگهای و ایالات‌متحده توسعه یافته، برای جذب جوانان و خانواده‌ها طراحی شده است. علاوه بر این، استایل مدرن و تجهیزات ایمنی قابل‌توجه، احساس پریمیومی به این کراس‌اوور چینی بخشیده‌اند.
نقد و بررسی مشخصات کراس اوور چینی ترامپچی GS5
در نمای جلو خودرو شاهد چراغ های نسبتا باریک هستیم که به سبک محصولات کره ای نسل گذشته طراحی شده است و در بین دو چراغ جلو پنجره تمام استیل وجود دارد که بسیار شلوغ و با حفره های زیادی طراحی شده است . در طرفین سپر متورم هم چراغهای مه شکن در قابی لوزی شکل قرار گرفته است که از هارمونی خاصی با چراغهای اصلی برخوردار است.در نمای جانبی این خودرو خط های زیادی به چشم می خورد که انحنای ها داده شده به آنها نمای لطیف و آرامی را به خودرو بخشیده است. اما ارتفاع بلند و استفاده از روف رک های بروی سقف کاملا حس یک شاسی بلند را به ببننده القا می کند.چراغهای عقب ترامپچی GS5 به سبک چراغهای جلو باریک و جذاب طراحی شده که می توان نقطه قوت نمای عقب خودرو باشد.از دیگر مشخصه نمای عقب می توان به محل تو رفته نصب پلاک و سپر دو رنگ و متورم اشاره کرد که در مجموع باعث شده نمای عقب این خودرو جذابترین نکته ظاهری این خودرو به حساب آید.

GS5 جدید به نسل سوم پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی گک مجهز شده که نیروی آن توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک آیسن انتقال پیدا می‌کند. به گفته گک، این کراس‌اوور از شاسی ارتقاءیافته، احساس فرمان دلپذیر و قدرت ترمزی هم‌سطح خودروهای اسپرت برخوردار است. در نمایشگاه پاریس 2018 نسل جدید ترامچی GS5 به همراه مدل‌های GS4، GS8، GM8 و GA4 به نمایش درآمده است.

ترامچپی GS5 در چندین مدل مختلف نظیر کامفورت ،پرمیوم و غیره عرضه شده که میزان امکانات آن بسته به نوع خودرو مختلف خواهد بود اما در نسخه فول این خودرو شاهد امکاناتی نظیر سیستم ورود بدون کلید هوشمند- استارت دکمه‌ای – کروز کنترل – تنظیم اتوماتیک صندلی‌ها – گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو – صندلی برقی راننده – سیستم روشنایی در روز به همراه لامپ‌های LED- چراغ‌های تطبیقی جلو از جنس زنون به همراه شیشه‌شور – سانروف برقی – صندلی‌ها با پوشش چرمی – آینه جانبی برقی و جمع شونده به همراه گرم‌کن – تهویه مطبوع اتوماتیک دو ناحیه‌ای – شیشه‌های برقی با حسگر برخورد با مانع – ریل سقفی – پوشش چرمی صندلی‌ها- کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان – صفحه نمایشگر لمسی به سایز 7 اینچ – سیستم نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها (TPMS) – سنسورهای چهارتایی عقب – سیستم FPLLOW ME HOME چراغ‌های جلو – سیستم صوتی با قابلیت پخش CD + MP3 + DVD با پورت USB و AUX و اتصالات بلوتوث – تنظیم صدای سیستم صوتی با توجه به سرعت خودرو- دوربین دید عقب و… خواهیم بود.

ترامپچی جهت تلاش برای ورود به بازار های معتبر جهانی نظیر بازار آمریکا سعی نموده خودروی کاملا ایمن را تولید نماید و از همین رو ترامپچی GS5 در تمامی نسخه به 4کیسه هوا مجهز بوده که این عدد در نسخه فول به شش عدد هم می رسد. همچین این خودرو به امکانات ایمنی دیگر نظیر و TCS،HBA،HHC و قفل ایمنی درب‌ها در هنگام تصادفات. مجهز شده است. GS5 توانسته به لطف این امکانات 5 ستاره ایمنی را از موسسه تست تصادف چین موسوم به C-NCAP دریافت نماید.
advertising