بررسی مینی ون هندی ماهیندرا مارازو در دیترویت 2019

خودروسایر

- 97/10/27
بررسی مینی ون هندی ماهیندرا مارازو در دیترویت 2019گروه خودروسازی ماهیندرا هند از ون چندمنظوره Marazzo در نمایشگاه دیترویت 2019رونمایی کرد اگرچه ماهیندرا این روزها با خودروی بحث‌برانگیز روکسور بر سر زبان‌ها افتاده اما ماراتزو هم خودرویی عجیب و مبهم به نظر می‌آید. یک خودروی مینی ون مانند دیفرانسیل جلو و بدنه روی فریم که بی‌شک مکان مناسب خود در دیترویت را به دست آورده است.
بررسی مینی ون هندی ماهیندرا مارازو در دیترویت 2019
درحالی‌که شرکت هندی قصد فروش ون مارازو را در ایالات متحده ندارد، ماهیندرا آن را به نمایشگاه خودرو دیترویت آورد تا این واقعیت را که بیشتر مهندسی آن در کارخانه میشیگان آمریکا انجام شده است، به نمایش بگذاردمارازو راهی به سوی بازار ایالات متحده پیدا نخواهد کرد، زیرا برای جاده‌های هند طراحی شده است. طراحی آن یادآور نسل اول هوندا ادیسه می‌اندازد و اگر کمی سازگاری با جاده‌های ایالات متحده داشته باشد، می‌تواند در آینده با قیمت مقرون‌به‌صرفه در این کشور نیز عرضه شود.

با وجود سه ردیف صندلی، نیروی پیشران مارازو از طریق پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.5 لیتری دیزلی با قدرت 121 اسب بخار تأمین می‌شود. این پیشرانه به یک گیربکس 6 سرعته دستی متصل است. البته تلاش این خودرو رسیدن به سرعت بالا نبوده و بیشتر به فکر حمل آسان افراد است. با وجود فضای کافی برای هشت نفر، این مینی ون دارای تجهیزاتی همچون دریچه‌های هوای روی سقف و کنترل‌هایی برای صندلی‌های عقب می‌باشد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان صفحه لمسی 7 اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی و صفحه اطلاعات 4.2 اینچی پشت آمپرها را نام برد.

گرچه مارازو ممکن است زیباترین محصول با بالاترین کیفیت ساخت نباشد، اما به‌دلیل قیمت حدود 14هزار دلار و کابین جادار جلب توجه می‌کند. یقیناً اگر ماهیندرا بتواند این ون چندمنظوره را اندکی بهبود بخشد و مطابق با بازار آمریکا به‌روزرسانی کند، می‌تواند موفقیت بسیار زیادی در این کشور به‌دست آورد.
advertising