استایل جین مناسب برای آقایان

مد و زیباییتیپ آقایان

- 98/04/19
استایل جین مناسب برای آقایانلازم نیست که حتماً لباس‌های برند و گران‌قیمت بپوشید تا دیده شوید؛ همین اندازه که لباسی که پوشیده‌اید به شما بیاید و تناسب رنگ و اندازه داشته باشد کافی است. در کل بدانید که لباس باید به شما حس خوبی منتقل کند و اعتمادبه‌نفس شمارا بالا ببرد. اگر با پوشیدن هرکدام از لباس‌هایتان این حس را ندارید همین الان آن را از کمد لباس خود حذف کنید.
استایل جین مناسب برای آقایان

شلوار جین


گاهی جذابیت با سادگی آمیخته است. هرگز از جادوی یک شلوار جین غافل نشوید. این شلوارها همراه تی‌شرت‌های مردانه می‌تواند در عین سادگی یک ظاهر بسیار شیک به شما ببخشد؛ البته درصورتی‌که به‌درستی و مناسب اندام و سبک منحصر به شما انتخاب‌شده باشند. شلوار جین مناسب باید علاوه بر راحتی تمام پای شمارا بپوشاند. طرح و رنگ شلوار جین به سلیقه هر فرد بستگی دارد و کاملاً شخصی است اما تا جای ممکن سعی کنید در تیپ اسپرت خود از شلوار جین ساده‌تر با پارگی‌ها و خراش‌های کمتر استفاده کنید. شلوار جین را می‌توانید با انواع لباس‌ها از تی‌شرت و پیراهن گرفته تا کت تک ست کنید.

کت جین


رنگ آبی یک انتخاب مرسوم برای کت های جین است و از این لحاظ یک گزینه ی عالی برای آقایان بوده و اولین طرحی است که برای جین به ذهن شان می رسد چرا که اگر هنگام خرید یک کت جین مردانه ، تمام طیف رنگی که می توانند با آن ست شوند را بررسی کنید، می توانید استایل های متفاوتی با همین یک مورد لباس طراحی کنید.

درهنگام انتخاب یک کت جین آبی، درفکر طیف رنگی که انتخاب می کنید، باشید. مثلا یک کت جین با سایه های روشن و ظاهر رنگ و رو رفته برای استایل های غیر رسمی مناسب بوده و درجه های تیره و نیلی، همان کت جین مردانه را آراسته تر و رسمی تر جلوه خواهد داد.

پیراهن جین


پیراهن جین بر روی شلوار جین یا شلوار قهوه ای و کرم بسیار زیبا میشود درواقع پیراهن جین را میشود بر روی شلوار با رنگ مشکی و سفید نیز پوشید

برای جذابیت بیشتر تا زدن آستین آن توصیه میشود
advertising