مدرسه طبیعت و اقامتگاه بوم گردی کیکم کرمانشاه

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/11/02
مدرسه طبیعت و اقامتگاه بوم گردی کیکم کرمانشاه

اکو کمپ کیکم


اقامتگاه بوم گردی کیکم یک اکو کمپ زیبا در در فاصله 1 کیلومتری از شهر کرمانشاه است با طبیعتی سرسبز و فراخ که برای آموزش بچه ها تجهیز شده است تا بتواند در کنار تفریح ، یک محیط آموزشی جذاب نیز برای بچه ها فراهم آورد . کیکم 3 باب اتاق و 2 سیاه چادر دارد که همه اتاق ها به المان بومی مزین شده اند . یکی از قسمت های پرطرفدار کیکم گنبد سبز آن با تخت های سنتی اش می باشد که جان میدهد برای استراحت ، چای نوشیدن و دورهمی و حتی خوابیدن زیر سقف آسمان در شب های خنک تابستان . روی هم رفته اقامتگاه کیکم مکان بسیار مناسبی برای گردش و سرگرمیست و قطعا خاطره خوبی از سفر برایتان رقم خواهد زد .
مدرسه طبیعت و اقامتگاه بوم گردی کیکم کرمانشاه
از جمله دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه می توان به پارکینگ غیر مسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام به صورت مشترک و یک آشپزخانه عمومی جهت آشپزی و پخت و پز گردشگران اشاره کرد. به دلیل آب و هوای مطلوب و خنکای همیشگی هوا در این منطقه در هیچ فصلی از سال نیازی به سیستم های سرمایشی حس نمی شود و اما تمامی سیستم های گرمایشی این اقامتگاه به شیوه سنتی و بخاری هیزمی تعبیه شده است.

همچنین در این اقامتگاه امکان سفارش انواع غذا های محلی از جمله دنده کباب کرمانشاهی، خورش خلال، شوید پلو کرمانشاهی، ونوشک پلو، آش دوغ، خوشت کنگر، آش سورانه، کوکوی پاغازه، آش کشک و بادمجان، شلمین و والک پلو برای گردشگران عزیز با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه وجود دارد. گفتنی است بهترین فصل سفر به این اقامتگاه برای لذت بردن از طبیعت منطقه اول پاییز و زمستان می باشد.
advertising