جشنواره گل کوکنهوف هلند مشهورترین جشنواره گل لاله در جهان

گردشگریفرهنگ و تمدن

- 97/11/20
جشنواره گل کوکنهوف هلند مشهورترین جشنواره گل لاله در جهان

جشنواره گل لاله در هلند


بسیاری از افراد با دیدن حتی یک شاخه گل، آرامش می‌گیرند و از آن لذت می‌برند. حال تصور کنید باغی از گل‌های رنگارنگ با وسعت زیاد پیش روی شما قرار گیرد؛ آنجا است که روح انسان را جلا می‌دهد. کوکنهف یک تجربه عالی در میان گل‌ها است. بالغ‌بر 7 میلیون پیاز گل و 800 نوع مختلف گل لاله در آنجا یافت می‌شود.
جشنواره گل کوکنهوف هلند مشهورترین جشنواره گل لاله در جهان
جشنواره گل کوکنهوف هلند مشهورترین جشنواره گل لاله در جهان است و باغ گل کوکنهوف، مرکز برگزاری جشنواره سالانه گل لاله کشور هلند محسوب می‌شود. باغ گل کوکنهوف از معروف‌ترین باغ‌های دنیا و از زیباترین باغ‌های گل جهان به شمار می‌آید. این باغ یکی از برترین پارک‌های کشور هلند است که در نزدیکی شهرهای لیسه و لایدن ، هلند قرار دارد. این باغ هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان است. جشنواره گل کوکنهف سال 2018 از تاریخ 22 مارس تا 13 می برگزار می‌شود

بخش های مختلف جشنواره گل کوکنهوف


این جشنواره برای بخش پرورش گل هلند و با تاکید ویژه بر پیازهای گل، مکان مستقل و بین‌المللی نمایش به شمار می‌آید. کوکنهوف در طول مدت 8 هفته، تمام آنچه را که بخش پرورش گل هلند قصد ارائه آن را دارد، در معرض نمایش قرار می‌دهد. تمرکز این باغ گل بر 7 میلیون پیاز گل‌های بهاری است. 100 شرکت پرورش گل شرکت‌کننده در این جشنواره، کاتالوگ محصولات خود را به طور زنده به نمایش می‌گذارند. در بیش از 20 نمایشگاه گل، 500 پرورش‌دهنده گل، طیف متنوعی از شاخه‌های گل و گیاهان گلدانی را ارائه می‌کنند.

جشنواره گل کوکنهوف به جز ورودی، در چندین بخش دیگر از باغ، میوه و نوشیدنی و همچنین نیمکت‌هایی برای استراحت بازدیدکنندگان در دسترس است. در مرکز باغ هم بخشی که گلخانه‌‌ای بزرگ به نام شاهزاده ویلهم الکساندر که به عنوان پادشاه جانشین مادرش شد هلند نامگذاری شده، یک رستوران نسبتا بزرگ ساخته شده است.این جشنواره جایگاه عرضه محصولات بخش پرورش گل هلند به شمار می‌آید. نمایشگاه‌های مازادی هم برای نگهداری پیازهای گل، گل‌ها و گیاهان غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های گل این جشنواره در نظر گرفته می‌شود.

این همان چیزی است که جشنواره گل کوکنهوف هلند را به فرصتی عالی برای ایجاد شبکه ارتباطی و ملاقات با همکاران تجاری تبدیل می‌کند. برای پرورش‌دهندگان گل به طور مرتب رویدادهای تجاری هم ترتیب داده می‌شود. جشنواره گل کوکنهوف هلند با تمام سازمان‌های مرتبط در بخش‌های پرورش گل و گردشگری نیز ارتباطات قوی دارد.
advertising