آشنایی با نرم افزار Visio

علمی و تکنولوژینرم افزار

- 97/09/06
آشنایی با نرم افزار Visioنرم افزار مایکروسافت ‫ویزیو (‏ ‫Microsoft Visio) ابزاری برای طراحی نمودارها و رسم انواع گراف و دیاگرام می باشد که تحت سیستم‌عامل ویندوز کار می‌کند.
نرم افزار Visio را می توان به عنوان ابزاری پیشرفته جهت رسم چارت های سازمانی، نمودار فعالیت های کاری و … می باشد.
تصاویر گرافیکی رسم شده در این نرم افزار دارای ماهیت برداری (vector) می باشد و به همین دلیل است که تهیه plot در هر اندازه از دیاگرام های این برنامه برای شما فراهم می باشد.
آشنایی با نرم افزار Visio
مایکروسافت ویزیو قالب های حرفه ای و مدرن و همچنین اشکال و آبجکت های پر کاربرد را مطابق با استانداردهای جهانی و به صورت از پیش طراحی شده در اختیار شما قرار داده و به شما کمک می کند تا به آسانی رسم نمودارهای سازمانی پیچیده خود را آغاز کنید و سپس به راحتی بین نمودار رسم شده و پایگاه داده مانند اکسل ارتباط برقرار کنید.
به وسیله Visio شما قادر هستید به طراحی دیاگرام های شبکه، فلوچارت های اداری و سازمانی، چارت اطلاعاتی، تقویم ها و دیگر موارد بصورت حرفه ای بپردازید و مهارت های خود را به نمایش بگذارید.
نرم افزار Visio همچنین امکانات بسیاری برای طراحی نمودارهای سلسله مراتبی ، نمودارهای خط زمان ، چارت های سازمانی ، دیاگرام ها ی شبکه ، نقشه های مهندسی و اینترفیس اولیه برنامه های کاربردی و وب سایت و غیره را در اختیار متخصصین رشته های مهندسی و شبکه و طراحان قرار میدهد بصورت عملی استفاده از این نرم افزار برای کارهای مربوط به شبکه بسیار حالب و جذاب است.
امیدواریم کار با آن را شروع کنید و با استفاده از آن از قابلیت های گفته شده بهره مند شوید.
advertising