عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر با Snipping Tool و مزیت آن

علمی و تکنولوژینرم افزار

- 97/09/03
عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر با Snipping Tool و مزیت آن

قابلیت عکس گرفتن از صفحه با Snipping Tool:


این قابلیت در اکثر ویندوز ها وجود دارد و کارکرد بسیار جالبی دارد می توانید از اسنیپینگ تولز برای عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر تان و یا عکس گرفتن از تنها قسمتی از صفحه رایانه استفاده کنید.
کافیست به قسمت سرچ کامپیوتر بروید البته من در اینجا از ویندوز هشت استفاده می کنم و عبارت Snipping Tool را سرچ کنید پس از سرچ شدن توسط شما با یک نرم افزار سایز کوچک و با نمک مواجه می شوید.وارد گزینه New شوید و به اندازه مورد نظر خود از صفحه عکس بگیرید.
عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر با Snipping Tool و مزیت آن

مزیت عکس گرفتن از صفحه با Snipping Tool نسبت به پرینت اسکرین:


بیشترین مزیت و کاربرد آن برای برنامه نویسان است . شاید برای شما پیش آمده باشد زمانی که می خواهید از برنامه ای که کد نویسی کرده اید عکس بگیرید و آن را برای دوستتان ،تالارهای گفتگو و یا استاد، بفرستید و نشان دهید اشکال شما در چه قسمتی از کد نویسی می باشد و سوالتان را بپرسید اما نتوانید منظورتان را خوب مشخص کنید.

این قابلیت کارتان را راحت کرده است چون می توانید از قسمت بالای صفحه یک قلم با رنگ دلخواه انتخاب کنید و دور قسمت موردنظر تان نیز خط بکشید و بهتر ایراد خود را برطرف کنید .حالا از قسمت فایل با Save As عکس را ذخیره نمایید می توانید با دیگر قسمت های آن نیز کار کنید.
advertising