احتمال پشتیبانی اندروید TV از سرویس گوگل استیدیا در سال 2020

علمی و تکنولوژینرم افزار

- 98/06/29
احتمال پشتیبانی اندروید TV از سرویس گوگل استیدیا در سال 2020براساس تصویری فاش شده، ظاهرا پشتیبانی از سرویس استریم بازی گوگل استیدیا قرار است سال آینده‌ی میلادی به سیستم عامل اندروید TV اضافه شود.

دوشنبه‌ی گذشته، یکی از کاربران در XDA-Developers تصویری منتشر کرد که بر اساس آن، گوگل قصد دارد پشتیبانی از سرویس استریم بازی مورد انتظارش، یعنی استیدیا (Google Stadia) را به پلتفرم اندروید TV اضافه کند. ظاهرا افشاگر این تصویر یکی از شرکت‌ کنندگان همایش International Broadcasting Convention بوده است که توانسته از اسلایدی عکس بگیرد که نقشه‌ی راه اندروید TV را تا سال ۲۰۲۱ نشان می داده است.

استیدیا سرویس استریم بازی مبتنی‌ بر فضای ابری گوگل است که چند ماه از معرفی رسمی آن می‌گذرد. استیدیا در حقیقت پلتفرم اشتراکی بازی‌ های ویدئویی است که به شما امکان می‌دهد روی دستگاه دلخواهتان بازی را تجربه کنید.
احتمال پشتیبانی اندروید TV از سرویس گوگل استیدیا در سال 2020
از همان ابتدای معرفی استیدیا، این سرویس را نتفلیکس دنیای بازی‌ ها خطاب می‌کردند. همچون نتفلیکس، استیدیا نیز شبیه دریایی از محتوا (در قالب بازی‌های ویدئویی) است که به شما امکان می‌دهد با پرداخت هزینه‌ی مشخصی در هر ماه، آن‌ها را تجربه کنید. گوگل قصد دارد استیدیا را نوامبر ۲۰۱۹ (آبان و آذر ۱۳۹۸) با هزینه‌ی ماهانه‌ی ۹.۹۹ دلار دردسترس قرار دهد.

در اسلاید فاش‌ شده از مراسم International Broadcasting Convention به موارد دیگری نیز نظیر Assistant for Operators EAP اشاره شده است که ظاهرا به قابلیتی اشاره می‌کند که به اپراتورها امکان می‌دهد گوگل اسیستنت را با عباراتی خاص شخصی‌سازی کنند. همچنین در این اسلاید، به اعمال به‌روزرسانی در فروشگاه گوگل پلی اشاره شده است؛ البته گوگل تاکنون به انتشار این خبر واکنش نشان نداده است.
advertising