نرم افزار اسکن اسناد Office Lens برای کاربران اندروید

علمی و تکنولوژینرم افزار

- 97/11/07
نرم افزار اسکن اسناد Office Lens برای کاربران اندرویدنرم افزار Microsoft Office Lens ابزار اسکن از مدارک است که توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به یک اسکنر قدرتمند تبدیل کنید. این نرم‌افزار می توانید با برنامه OneNote متصل شود و یک خروجی از مدارک را در این نرم افزار قرار دهد. شما می توانید با اسناد خود، فایل های Word ،PowerPoint و PDF ایجاد کنید و آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. Office Lens عنوان یک نرم افزار فوق العاده در زمینه ی اسکن اسناد می باشد که توسط شرکت معتبر Microsoft Corporation برای اندروید توسعه و منتشر شده است. این نرم افزار به کاربران خود کمک می کند تا در محیطی بسیار ساده و آسان و تنها در چند ثانیه از انواع مدارک، اسناد، تخته کلاس و … عکس گرفته و آن ها را در قالب فایل های اسکن شده در فرمت های PDF دریافت نمایند. تمامی فایل های اسکن شده را در OneNote و یا onedrive ذخیره کرده تا در هر زمان و مکانی بتوانید به آن ها دسترسی های لازم را داشته باشید. روش کار با آفیس لنز بسیار ساده و آسان می باشد و تنها کافیست گزینه ی مربوط به ثبت تصاویر را لمس کرده تا پس از تشخیص خودکار مرز ها همه چیز در حافظه دستگاه اندرویدی شما ذخیره شود.
نرم افزار اسکن اسناد Office Lens برای کاربران اندروید

ویژگی های نرم افزار Microsoft Office Lens


- متن چاپ شده با شناسایی کاراکتر بصری (OCR) شناسایی می شوند به طوری که شما می توانید با کلمه کلیدی برای تصویر در OneNote یا OneDrive جستجو کنید.
- تبدیل تصاویر از اسناد کاغذی و یادداشت های وایت برد در اسناد Word، ارائه های PowerPoint، و فایل های PDF برای ویرایش و قالب بندی مجدد آسان.
- کارت های تجاری گرفته شده و مخاطبین ایجاد شده را می توانید در گوشی خود اضافه کنید.
- تصاویر را وارد OneNote یا OneDrive (به عنوان DOCX، PPTX، JPG و یا فرمت PDF) کنید و به شما گزینه هایی برای ذخیره، خروجی گرفتن و اشتراک تصویر را می دهد.
advertising