تصاویر جدید رندر شده آیپد پرو

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/08/15
تصاویر جدید رندر شده آیپد پروشرکت اپل در رویداد 12 سپتامبر خود از گوشی های هوشمند سری آیفون 10 و ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 رونمایی کرد. محصولاتی که در نوع خود قابل توجه هستند و مشخصات قابلی دارند.

در حالی که پیش بینی می شد شاهد رونمایی آیپد پرو و مک بوک ایر نسل جدید باشیم، اما خبری از رونمایی این دو دستگاه در رویداد اپل نبود. طی روزهای گذشته شایعات و گزارش های متعددی پیرامون نسل جدید آیپد پرو اپل منتشر شد و حال نوبت به تصویر رندر شده آن رسید.
تصاویر جدید رندر شده آیپد پرو
در تصویر تازه انتشاریافته آیپد پرو جدید شاهد حاشیه نمایشگر کمتر هستیم و تصویر صفحه نمایش آن نیز مشابه آیفون 10 است. به نظر می رسد باید چنین طراحی را باور داشت و احتمالا اپل از طراحی چنین تصویری بهره خواهد گرفت.

تاکنون گزارش های مختلفی درباره آیپد پرو منتشر شده که باید به صفحه نمایشی با رزولوشن پیشین، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی، سیستم عامل iOS 12، پردازنده A12بایونیک، حذف پورت لایتینگ و جایگزینی پورت USB-C و قابلیت فیس آیدی اشاره کرد.

اگرچه تا به حال شایعات و گزارش های مختلفی درباره آیپد پرو نسل جدید منتشر شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب کوپرتینویی ها نرسید. اپل در تلاش است تا با معرفی دیوایس های جدید رضایت طرفداران خود را جلب کند. احتمالا در اواخر سال جاری یا اوایل سال 2019 رونمایی از آیپد پرو و مک بوک ایر نسل جدید صورت گیرد. گفته شده آیپد جدید در دو مدل 12 و 10 اینچی معرفی خواهد شد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات و گزارش های بی اساس اکتفا کرد. امید می رود اپل از طراحی آیفون های 2018 در ساخت آیپد پرو 2018 به کار گیرد.
advertising