5 برنامه مدیریت دانلود رایگان برای iOS

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 98/01/27
5  برنامه مدیریت دانلود رایگان برای iOSکاربران سیستم عامل iOS نمی‌توانند به طور پیش‌فرض، فایل‌های مورد نیازشان را مستقیما از اینترنت دانلود کنند و به آن دسترسی داشته باشند، به همین دلیل هم باید از روش‌های مختلف موجود در این زمینه برای این کار استفاده کنند. در واقع سیستم عامل iOS به دلیل محدود کردن این فضا، از امنیت بیشتری نسبت به اندروید برخوردار شده است. خوشبختانه در حال حاضر دانلود منیجر هایی برای دور زدن این محدودیت ها وجود دارد که با نصب آنها میتوانید فایل مورد نظرتان را دانلود و در همان برنامه به آنها دسترسی داشته باشید.
5  برنامه مدیریت دانلود رایگان برای iOS

Browser and Documents Manager دانلود منیجر


یکی از برترین برنامه ها در این زمینه است که موفق به دریافت امتیاز 4.7 از کاربران در اپ استور شده. این برنامه دارای فایل منیجر و مرورگر داخلی است که با آن می توانید به راحتی در وب جستجو کنید و به دانلود فایل مورد نظرتان بپردازید. همچنین بعد از آن میتوانید به راحتی اقدام به مدیریت فایل های دانلود شده در فایل منیجر داخلی برنامه کنید.

این برنامه دارای ویژگی هایی مانند ویرایش فایل ها،دسته بندی فایل ها در فولدر ،آنزیپ کردن فایل های Zip،پشتیبانی از فرمت های doc xls pdf ppt txt html rtf و بیشتر از 100 فرمت دیگر،رمز گذاری بر روی برنامه،دانلود سریع،توقف و ادامه دانلود و …. است.

برخلاف نوشته توسعه دهنده بعد از تست این برنامه متوجه شدیم این برنامه هنوز قابلیت دانلود آهنگ را دارد اما پیشنهاد میکنیم اگر آپدیتی برای این برنامه منتشر شد،تا از حذف نشدن ویژگی دانلود آهنگ اطمینان حاصل نکرده اید،اقدام به آپدیت نکنید.

FileGet


پیدا کردن دانلود منیجر ی قدرتمند در اپ استور که از دانلود آهنگ ناتوان نباشد احتمالا کار چندان ساده ای نیست. یکی از این برترین برنامه های مدیریت دانلود FileGet که در عینِ زیبایی و کارایی فعلا از دانلود موزیک پشتیبانی می کند. (مانند برنامه قبل هر لحظه ممکن است این ویژگی دوست داشتنی از این برنامه هم حذف شود پس پیشنهاد می کنیم قبل از اپدیت کردن این برنامه سری به نظرات اپل استور بزنید تا از حذف نشدن آن مطمئن شوید)

ویژگی ها: حالت ناشناس در مرورگر بصورت پیشفرض، حالت دسکتاپ در مرورگر،نمایش پیشرفت دانلود،توقف و ادامه دانلود،دسته بندی فایل ها در فولدر،نمایش دهنده اسناد داخلی با پشتیبانی از فرمت های pdf, .doc, .xls, .ppt, .txt, .html و .rtf ،تغییر نام،جابجایی و حذف فایل ها،جستجو در فایل ها،پشتیبانی از فایل های Zip،بازکردن فایل ها در برنامه های دیگر،خروجی و ورودی گرفتن فایل ها از/به ایمیل، پشتیبانی از هر دو حالت عمودی و افقی ، رمزگذاری برنامه و….

Documents by Readdle


یکی دیگر از همین برترین ها،نرم افزار رایگان Documents است که موفق به دریافت امتیاز 4.7 از 77 هزار نظر در اپل استور شده.یک فایل منیجر همه کاره که با پشتیبانی از فضای ابری امکان خروجی و ورودی گرفتن از فضای ابری را دارد .کارهایی مانند پخش موسیقی ، پخش ویدئو ، انتقال آسان فایل ها به مک، خواندن فایل های آفیس ، PDF، جستجو در PDF و ساخت متن و صدها قابلیت دیگر در رابطه با خواندن اسناد متنی و دانلود منیجر پر قدرت است که بعد از تست این برنامه ها، یکی از کامل ترین برنامه در این زمینه بود که بعد از نوشتن این مطلب و با وجود یکی از برنامه های پولی هم نتوانستم خودم را برای حذفش قانع کنم!

ویژگی ها: ورود فایل از اینترنت،فضای ابری،کامپیوتر و دستگاه های نزدیک-ذخیره سازی پیوست ایمیل ها-ذخیره صفحات وب برای خواندن آفلاین-مدیریت فایل ها و پوشه بندی آنها-پشتیبانی کامل از Zip حتی برای فشرده سازی-اشتراک گذاری آسان فایل ها-پخش آفلاین و آنلاین موسیقی-پخش فایل های ویدئویی آنلاین یا آفلاین- پشتیبانی از PDF و فایل های آفیس و…

Aloha Browser – private & fast


نرم افزار مرور گر وب Aloha Browser را می توان یکی از برترین مرورگر ها در بخش امنیت بسیار بالا در نظر گرفت. این نرم افزار از تمام دسترسی های غیر مجاز جلوگیری می کند و از یک مسدود کننده تبلیغات داخلی هم بهره می برد. Aloha دارای مدیریت فایل و دانلود داخلی است و توانسته 4.7 را از 120 هزار نظر ثبت شده بدست آورد.

ویژگی ها:مسدود کننده تبلیغات-وی پی ان داخلی و نامحدود-پشتیبانی از پخش ویدئو های VR-پخش کننده موسیقی در پس زمینه(حتی پس از قفل صفحه)و…. که اگر نسخه پرمیوم را خریداری کنید امکاناتی مانند پشتیبانی از فایل های زیپ و امکانات کامل وی پی ان در اختیارتان میگذارد.

File Storage : View Organize & Store Photos, PDF and Files


این برنامه هم با توجه به ویژگی هایش مانند نمایش و ویرایش اسناد در داخل برنامه میتواند جایی در این لیست داشته باشد و اگر گزینه های بالا به هر دلیلی برایتان مناسب نبودند میتوانید این برنامه را امتحان کنید
ویژگی ها: پشتیبانی از دانلود همزمان و چندگانه-رمزگذاری بر روی برنامه-توقف و ادامه دانلود و….

در آخر باید ذکر کرد که ممکن است بسیاری از برنامه های دیگر باشند که میتوانستند در این لیست باشند ولی متاسفانه اگر به معرفی همه بپردازیم بیشتر از صد برنامه می شوند! همچنین نمونه های فارسی و ایرانی رایگان خوبی از این برنامه ها مانند Persian IDM هستند که اگر انصاف داشته باشیم واقعا بد نیستند و میتوان از آنها هم استفاده کرد .
advertising