قیمت ال جی G8 مشخص شد

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/12/22
قیمت ال جی  G8 مشخص شددر کنگره جهانی موبایل شاهد معرفی پرچمدار جدید ال جی، گوشی جی ۸ تینکیو بودیم. در زمان رونمایی از این محصول، ال جی قیمت و همچنین زمان عرضه آن را اعلام نکرد. قیمت ال جی G8 ThinQ لو رفته و گفته می شود، این پرچمدار جدید ال جی با قیمت 795 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

امروز این شرکت کره ای اعلام کرده کاربران در کشور کره جنوبی می توانند از تاریخ 15 مارس این گوشی هوشمند را پیش خرید کنند. قیمت ال جی G8 ThinQ برابر با 897,600 وون بوده که معادل با 795 دلار است.

پیش فروش این اسمارت فون از تاریخ 15 تا 20 مارس در جریان است و فروش آن از تاریخ 22 مارس آغاز می شود. ال جی اعلام کرده خریداران به صورت رایگان یک قاب دریافت می کنند و همچنین نمایشگر دستگاه در صورتی که در سال اول دچار مشکل شود، تعویض می شود.
قیمت ال جی  G8 مشخص شد
گوشی ال جی G8 ThinQ به صفحه نمایش 6.1 اینچی با فناوری OLED مجهز شده که دارای بریدگی است. رزولوشن این نمایشگر به +QHD می رسد. وظیفه تامین قدرت این محصول برعهده چیپست اسنپدراگون 855 است که توسط 8 گیگابایت رم همراهی می شود.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 12، 12 و 16 مگاپیکسلی به چشم می خورد. در جلوی این محصول یک سنسور 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور ToF برای ثبت تصاویر سلفی کاربران مورد استفاده قرار گرفته است.از دیگر مشخصات گوشی ال جی G8 تین کیو می توان به Hand ID اشاره کرد که با استفاده از ضخامت و ویژگی های رگ های کاربر، قفل دستگاه باز می کند.

ال جی به صورت پیش فرض برای پرچمدار جدید خود سیستم عامل اندروید پای را در نظر گرفته و همچنین تامین انرژی آن را بر عهده یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی گذاشته است.
advertising