رکورد شکنی جدید شیائومی در گینس با ایجاد درختی از 1005 گوشی‌

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/10/16
رکورد شکنی جدید شیائومی در گینس با ایجاد درختی از 1005 گوشی‌چینی ها رکوردهای بسیاری را در دنیای موبایل به نام خود ثبت کرده اند و پیش از پایان سال 2018 یک مورد دیگر هم به آن اضافه شده که به کریسمس ارتباط دارد.

در حالی که تنها یک روز از معرفی گوشی شیائومی می پلی می گذرد، کمپانی چینی با استفاده از آن بزرگترین نمایشگر داینامیک موبایل جهان را ایجاد کرده تا بار دیگر نام خود را در کتاب گینس ثبت کند.

چینی ها برای ثبت این رکورد ‍1005 دستگاه گوشی می پلی را به شکل یک درخت کریسمس 8 متری کنار هم قرار داده اند. طراحی این درخت کریسمس غول پیکر آنقدر برای شرکت مهم بود که آخرین موبایل را «لی جون»، مدیرعامل شیائومی روی آن قرار داد. رکورد قبلی ایجاد نمایشگر پویا با استفاده از ۵۰۴ گوشی ثبت شده بود.

این نمایشگر در یک پاساژ چینی نصب شده و نه تنها به رکوردشکنی شیائومی و جذب بازدید کننده کمک می کند بلکه به عنوان بزرگترین هات اسپات وای فای، اینترنت با سرعت بالا را در اختیار مشتریان پاساژ قرار می دهد.

نصب این نمایشگر داینامیک 12 ساعت طول کشید و سخت ترین قسمت آن هم به همگام سازی موبایل های می پلی برای نمایش محتوای یکسان یه صورت همزمان مربوط می شد. می پلی از نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن 1080 در 2280 پیکسل، چیپست هلیو پی 35 و دوربین اصلی دوگانه با حسگرهای 12و 2 مگاپیکسلی (عمق سنج) بهره می گیرد.

این چندمین بار است که شیائومی نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت می کند و نخستین بار با کنار قرار دادن 9690 لامپ به شکل لوگوی mi موزاییکی نورانی را طراحی کرد که حالا در شعبه مرکزی این کمپانی در هند قرار دارد. دومین رکورد هم به واسطه افتتاح همزمان 500 نمایندگی شیائومی در هند ثبت شد. البته هدف این شرکت از تاسیس این تعداد نمایندگی نه فقط ثبت یک عنوان بلکه دسترسی به مناطق دورافتاده و شهرهای کم جمعیت عنوان شد و در همین راستا قرار است تعداد نمایندگی های آنها در هند به 5000 هزار مرکز افزایش پیدا کند.
advertising