کمربند هوشمند Belty که به طور خودکار تنظیم می شود

علمی و تکنولوژیاختراعات

- 97/09/04
 کمربند هوشمند Belty که به طور خودکار تنظیم می شودافرادی که به دنبال جدید ترین فن آوری‌ها در زمینه نظارت بر روی وزن خود هستند، مطمئناً از این کمربند استقبال خواهند کرد. کمربند هوشمند Belty، به صورت خودکار تنظیم می‌ شود و به هنگام افزایش یا کاهش وزن به شما خبر می‌دهد. یکی از عجیب ترین گجت هایی که در نمایشگاه CES شاهد آن بودیم کمربند خود تنظیم شونده‌ی Belty است.

نحوه عملکرد کمربند هوشمند Belty همانند سایر دستگاه‌ های پوشیدنی است و از بلوتوث وایرلس برای هماهنگ‌ سازی با یک اپلیکیشن دستگاه همراه بهره می‌برد. کاربران زمانی که برای اولین بار این کمربند را به کار می‌ برند، اندازه فعلی دور کمر را در آن وارد می‌کنند. در نتیجه این کمربند هوشمند نه تنها به هنگام نشستن یا برخاستن به صورت خودکار تنظیم می‌شود، بلکه در صورتی که اندازه کمر از رقم قبلی بیشتر شود، به کاربر موردنظر خبر می‌دهد.

کمربند هوشمند Belty در دو رنگ سفید و مشکی و از جنس چرم ارائه خواهد شد.کمربند یاد شده قرار است با قیمت 395 دلار در اخیتار متقاضیان قرار گیرد.

حسگرهای داخلی کمربند هوشمند Belty، حرکات را نیز ردیابی می‌ کنند و در صورتی که مدت زیادی نشسته باشید، با هماهنگی با اپلیکیشن و یا با ویبره ای که به بدنتان انتقال می‌دهد، به شما خبر می‌دهد. همچنین این دستگاه جانشین دستگاه‌ هایی مانند FitBit است که داده‌ها را نمایش می‌دهند؛ زیرا تعداد قدم‌ هایی که هر روز برداشته می‌شود و سرعت قدم‌ها را ردیابی می‌کند. کمربند هوشمند Belty از یک شارژر داخلی نیز دارد که از طریق آیفون شماشارژ شود.
advertising