ثبت خاطرات به همان شکلی که تجربه کرده ایم

علمی و تکنولوژیاختراعات

- 97/10/20
ثبت خاطرات به همان شکلی که تجربه کرده ایمعینک دوربین دار اسنپ چت ، اولین تلاش شرکت سازنده برنامه پیام رسان اسنپ چت (Snap Chat) برای تولید یک گجت الکترونیکی است. این محصول یک عینک آفتابی دوربین دار است که می‌تواند ویدئوهای 10 ثانیه‌ای ضبط کند.

برنامه اسنپ چت در میان نوجوانان دارای محبویت خاصی‌ست و این امکان را به کاربران می‌دهد که عکس یا ویدیویی را که از خود گرفته‌اند برای دوستانشان بفرستند، و محدوده زمانی مشخصی را برای در دسترس بودن آن تعیین کنند.

حالا شرکت سازنده اسنپ چت اعلام کرده که به زودی از یک عینک جدید با نام Spectacles رونمایی خواهد کرد. عینک دوربین دار اسنپ چت می‌تواند ویدئوهای 10 ثانیه‌ای ضبط کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا خاطرات محبوبشان را دقیقا به همان شکلی که آن را تجربه کرده‌اند، ببینند.

ویدئویی که دوربین روی عینک Spectacles ضبط می‌کند مستقیما به اپلیکشین اسنپ چت منتقل می‌شود.لنز این دوربین بازتر از دوربین‌ گوشی‌های هوشمند معمول است و زاویه 115 درجه را پوشش می‌دهد.تصاویر دوربین اسنپ در فرمی جدید در قاب دایره‌ای ضبط می‌شود که از هر جهت قابل دیدن است.اسنپ می‌گوید باتری عینک تازه حدود یک روز دوام می‌آورد.

اوان اشپیگل، خالق 26 ساله اپلیکیشن اسنپ چت گفته است که این عینک را در سفر اخیرش امتحان کرده و تجربه‌ای “باورنکردنی” داشته است.

بر اساس اعلام شرکت سازنده ، فروش عینک دوربین دار اسنپ چت (Spectacles) از چند ماه دیگر با قیمت 130 دلار در آمریکا آغاز می‌شود.

لازم به ذکر است که اسنپ چت علاوه بر خبر ساخت این محصول تازه، اعلام کرده که نام خود را به اسنپ اینک (Snap Inc) تغییر می‌دهد.تغییر نام اسنپ چت نشان می‌دهد که این شرکت ظاهرا قصد دارد در کنار پیام‌رسان مشهورش سراغ محصولات دیگر هم برود.
advertising