آموزش بازی عصر پادشاهان

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/09/20
آموزش بازی عصر پادشاهان

داستان بازی عصر پادشاهان


در ابن بازی فرمانروایی یک شهر در اختیار شما است و امید مردم یک شهر به هوش و درایت شما دوخته‌شده است. شما قادرید با بالا بردن سطح منابع شهرتان افتخارات زیادی برای خود و شهر تحت فرمانروایی‌تان به دست بیاورید.
چرا که هرروز که فرصت را از دست بدهید دشمن شما قدرتمند تر و شکست ناپذیر تر خواهد شد و در نتیجه برای احاطه و سلطه به شهر شما مسلط‌تر می‌شود.
و اما روش بازی در این نوع بازی‌ها ( استراتژیک ) بدین قرار است. بسته به زمان آغاز بازی شما در سرور  و اینکه چه اندازه از زمان فعال‌سازی سرور گذشته است، شهری که شما فعال می‌کنید مورد حمایت می‌باشد تا به شما حمله نشود.
در شروع بازی در سمت راست صفحه، شخصیت راهنما به شما کمک می‌کند تا پیشرفت‌های اغازین را انجام داده و بتوانید برای شروع بازی قوی عمل نمایید.
در این استفاده از راهنمای بازی شما می‌توانید خودتان نیز بافکر و درایتی که به کار می‌بندید ساختمان‌های مورد نیاز را فعال نمایید. به‌عنوان نمونه: بعد از اینکه منابع خود را ارتقاء دادید باید سربازخانه و اردوگاه را فعال کنید. تا آموزش نیروهای نظامی را در این دوره که تحت حمایت هستید آغاز کرده و در وقتی که از حمایت خارج می‌شوید بتوانید در مقابل نیروهای حمله‌کننده مقاومت کنید.
در دوره حمایت به دنبال اتحادهای قدرتمند باشید تا از شما حمایت کنند. راهنمایی می‌شود اگر استراتژی شما بر مبنای حمله می باشد، از راه ارتقاء آکادمی، نیروهای شمشیرزن (گرزدار) و شوالیه (تبرزن) خود را بیشترکنید و اگر می خواهید در بازی غارتگر باشید بایستی نیروهای شمشیرزن (گزردار ) و کماندار (سواره نظام سبک) را در شهر خود تربیت نمایید.
پس از اتمام دوره حمایت ( دوره حمایت وقتی مناسب برای پیشرفت محسوب می شود ) برای کسب منابع بیشتر می توانید، به شهرهای اطراف خود در نقشه حمله کرده و منابع برای آموزش نیرو و پیشرفت ساختمانها را بدست آورید.
با گذشت زمان و طی مرحله های فوق شما می‌توانید فرمانروایی قوی برای شهر خود باشید. هر چه شما قوی‌تر باشید نیروهای اهریمنی بیشتر به شما حمله خواهند کرد پس نیروهای خود را افزایش دهید. و سعی کنید از طریق قصر، شهرهای دیگری برای خود تا سیس کرده تا اقتدار شما بیشتر شود.
advertising