آپدیت جدید بازی Earthfall با نام Invasion منتشر شد

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/08/14
آپدیت جدید بازی Earthfall با نام Invasion منتشر شدآپدیت جدید بازی Earthfall با نام Invasion به تازگی منتشر شد که علاوه بر سلاح‌ ها و نقشه‌ های جدید، یک سیستم پیشرفت کاملا متفاوت را به بازی اضافه می‌کند. بازی شوتر چهار نفره کمپانی هولو اسپارک (Holospark) یعنی Earthfall یک به‌روزسانی بزرگ دریافت کرد که شامل سلاح‌ ها، نقشه‌ ها، پوسته و کلی موارد جدید دیگر می‌شود. آپدیت Invasion بزرگترین به‌روزرسانی بازی Earthfall تا به امروز است. اوایل امسال هم یک آپدیت دیگر به نام Inferno برای این بازی عرضه شده بود که یک مرحله کاملا جدید را به بازی اضافه می‌کرد و شامل چند اسلحه برای نابود کردن دشمنان فضایی بازی می‌شد. اما آپدیت Invasion که اکنون عرضه شده، یک سیستم پیشرفت تازه را در اختیار بازیکن‌ ها می‌گذارد و علاوه بر آن، حالت Horde Mode جدیدی را معرفی می‌کند. همچنین چهار نقشه جدید با این به‌روزرسانی به بازی اضافه می‌شوند که در آن ها با گروه‌های پرتعداد بیگانگان فضایی مبارزه می‌کنید.
آپدیت جدید بازی Earthfall با نام Invasion منتشر شد
اما آن دسته از بازیکنانی که خیلی از شنیدن خبر افزایش تعداد دشمنان در بازی خوشحال نمی‌شوند، حتما د‌لشان می‌خواهد که با قدرت بیشتری به نبرد با فضایی‌ ها بروند. سازندگان بازی فکر آن ها را هم کرده‌اند و برای این منظور چند اسلحه جدید به بازی اضافه شده است. اکنون بازیکن‌ها می‌توانند از یک نارنجک اضافی برای نابود کردن دسته جمعی دشمنان استفاده کنند و همچنین یک جفت اسلحه Akimbo MP5 نیمه‌ اتوماتیک در دسترس آن ها قرار گرفته که می‌توانند هم‌زمان هر دوی آن ها را در دست بگیرند و دو برابر آسیب بیشتر به دشمن وارد کنند.
آن هایی که به ظاهر بازی اهمیت زیادی می‌دهند هم از این آپدیت بی‌نصیب نمانده‌اند. لباس‌های جدیدی برای شخصیت اصلی اضافه شده و همچنین چند پوسته جدید برای تغییر ظاهر و شخصی‌سازی اسلحه‌ها در بازی وجود خواهد داشت. بازی چند نفره Earthfall اوایل تابستان امسال عرضه شد و در حال حاضر برای پی سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان در دسترس است.
advertising