معرفی بازی محبوب فری فایر برای کاربران اندروید

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 99/02/31
معرفی بازی محبوب فری فایر برای کاربران اندرویدفری فایر، یکی از سری بازی های اندرویدی در سبک بازی های بتل رویال یا تلاش برای بقا می باشد. اگر از طرفداران بازی های اکشن و هیجان انگیز اندرویدی باشید بدون شک از اجرای بازی Free fire نیز لذت خواهید برد. ما در این مقاله میخواهیم به بررسی تخصصی گیم پلی مهیج Free fire بپردازیم و شما را علاوه بر داستان بازی با نحوه اجرا و جزئیات آن آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

بازی اندرویدی free fire توسط استودیو بازی سازی معروف Garena طراحی شده و شاید برایتان جالب باشد که بدانید این استودیوی بازیسازی تا به امروز توانسته بازی های معروف و پرطرفداری طراحی کرده و با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شده است. حال می خواهیم به سراغ بررسی تخصصی بازی Free fire برویم. در ابتدا شاید بهتر باشد کمی در رابطه با گرافیک و صداگذاری بازی Free fire صحبت کنیم، گرافیک بازی مذکور از کیفیت خوبی برخوردار است اما در بعضی از قسمت ها شما نمی توانید برخی از اشیا را به وضوح ببینید اگر بخواهیم واضح تر صحبت کنیم در برخی از مکان‌ها اشیا به صورت تار دیده میشوند اما با این وجود تا به امروز بیش از چندین میلیون نفر در سراسر جهان در حال اجرای آن هستند. صداگذاری بازی نیز توانسته باعث چند برابر شدن جذابیت آن در نزد کابران شود.

داستان بازی فری فایر


داستان بازی Free fire با یک سقوط آزاد از هواپیما شروع میشود، زمانی که شما فرود می آیید، خود را در یک جزیره دور افتاده میبینید که باید برای بقا تلاش کنید و تنها چیزی که در اختیار دارید تعدادی سلاح جنگی است که با استفاده از آنها می توانید افرادی را که برای شما مزاحمت ایجاد می‌کنند را از سر راه بردارید، یکی از ویژگی های خیلی خوب بازی مذکور این است که شما می توانید با استفاده از کلیک medkit جان هایی را که در اختیار دارید چند برابر کنید.

در طول اجرای بازی Free fire شما می توانید با استفاده از وسایل نقلیه ای که در اختیار دارید به مکان های مختلفی بروید و ماجراجویی های متفاوت و هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد، که بر روی هریک از ماشین هایی که در اختیار دارید اسلحه های متفاوتی تعبیه شده است، اما توجه داشته باشید که برای رفتن به هر یک از این مکان ها باید امتیاز کافی را به دست آورده باشید تا بتوانید به سطح های بالاتر رفته و با قدرت بیشتری در برابر دشمنان حضور بیابید . البته این نکته را باید اضافه کنیم که با خرید جم فری فایر هم می توانید آیتم هایی را در بازی فعال کنید که راه رسیدن به این سطح های بالا را برای شما هموارتر کند.
معرفی بازی محبوب فری فایر برای کاربران اندروید
در هر مکان شما می توانید آیتم های مختلفی را برای خود جمع آوری کنید و هر چه توانایی های خود را برای مقابله با دشمنان ارتقا دهید توجه داشته باشید که میزان توانایی ها و قدرت شما وابسته به آیتم هایی است که جمع آوری می کنید. توجه داشته باشید که خرید ایونت و جم بازی Free fire می تواند برروی نحوه عملکرد شما تاثیر بگذارد. آیتم هایی که جمع آوری می کنید و سلاح هایی که در اختیار دارید تمامی در یک کوله پشتی که همیشه همراه شما است قرار میگیرد و در هر زمان و مکانی میتوانید از آنها استفاده کنید، همانطور که در بالا ذکر شد شما باید به مکان‌های مختلفی بروید توجه داشته باشید پس از اینکه دشمنان خود را از سر راه برداشتید و آیتم های گوناگون را جمع آوری کردید یک ناحیه به عنوان نقطه امن برای شما مشخص می شود اگر نتوانید به موقع در آن ناحیه قرار بگیرید دیگر دشمنان به شما حمله خواهند کرد و باعث می‌شود که شما جان خود را از دست بدهید.

در ابتدای بازی ممکن است کمی با روال اجرای بازی آشنایی نداشته باشید و به راحتی جان های خود را از دست بدهید اما نیازی نیست که نگران این قضیه باشید همانطور که گفته شد شما می توانید آیتم های مختلفی را برای ارتقاء سطح توانایی ها و ویژگی های خود جمع آوری کنید که یکی از این آیتم ها قارچ هایی است که بر سر راه شما قرار می گیرد اگر شما این قارچ ها را جمع آوری کنید دیگر لازم نیست نگران از دست دادن جان های خود باشید.

جم و امکانات بازی فری فایر


سلاح هایی که در طول اجرای بازی Free fire در اختیار شما قرار می گیرد شامل اسلحه های قدرتمند که بر روی ماشین تعبیه شده، اسلحه هایی که برای حالت تیراندازی در خفا مورد استفاده قرار می گیرد، نارنجک های قدرتمند و همچنین زره و کلاه ایمنی هستند در واقع این زره ها و کلاه ایمنی میتوانند قدرت دفاعی شما را افزایش دهند و در نهایت یک پک کمک های اولیه نیز در اختیار شما قرار دارد لازم به ذکر است که اسلحه هایی که در اختیار شما قرار می گیرد می‌توانند به صورت خودکار تیراندازی کنند. اگر شما از طرفداران بازیهای بتل رویال باشید متوجه می شوید که سلاح هایی که در این بازی مورد استفاده قرار می گیرد در واقع شباهت بسیار زیادی به سلاح هایی دارد که در پابجی موبایل نیز وجود دارند. بازی فری فایر را بر روی گوشی خود نصب کنید و تجربه لذت بخشی را کسب کنید و ساعت ها سرگرم شوید.
advertising