معرفی بازی موبایل Seven Knights

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 98/11/15
معرفی بازی موبایل Seven Knightsبازی اندرویدو آیفون Seven Knights، ساخته استودیو Netmarble است که چهار سال از نسخه اولیه آن می گذرد و در جدیدترین به‌ روزرسانی خود، گیمرها را با بخش ها و چالش های جدید رو‌به‌رو می‌کند. این استودیو قبلا توانسته بود با عرضه بازی‌هایی مانند The King of Fighters Allstar و Lineage 2: Revolution توجه گیمر‌ها را به خود جلب کند. نسخه اولیه Seven Knights سال ۲۰۱۵ عرضه شد که نقد‌های مثبت زیادی را دریافت کرد. امسال استودیو Netmarble در چهارمین سالگرد بازی Seven Knights سعی دارد با به روزرسانی جدیدی، تجربه‌ای متفاوت را برای گیمرها فراهم کند. در دنیای بازی‌های امروزی، سبک نقش‌آفرینی محبوبیت زیادی دارد و توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. Seven Knights هم یک بازی نقش‌آفرینی است که سعی دارد این سبک را با چاشنی انیمه‌های معروف ژاپنی به گیمرها تقدیم کند.
معرفی بازی موبایل Seven Knights
پس از شروع با یک مقدمه داستانی رو‌به‌رو می‌شوید. سیستم بازی سعی دارد در مقدمه علاوه‌بر آشنایی با داستان، بعضی از حرکات کاربردی مانند استفاده از نیروهای ویژه قهرمان را آموزش دهد. با پشت سر گذاشتن مقدمه و قسمت آموزشی، به محیط اصلی باز می‌گردید. در این محیط باید برای شیوه ادامه بازی تصمیم بگیرید و با انتخاب بخش مورد علاقه‌، به پیش‌روی در آن بپردازید. قسمت‌های زیاد و متنوعی برای گیمر‌ها در محیط اصلی تعبیه شده و گزینه‌های متعددی را برای بازی کردن ارائه می‌دهد. درواقع انتخاب‌های زیادی برای لذت بردن و پشت سر گذاشتن مراحل دارید. قسمتی که به‌عنوان بخش مقدماتی در نظر گرفته شده، آشنایی با Quest‌ها است. در قسمت Quest می‌توانید مأموریت‌های اصلی و فرعی را مشاهده کنید و باتوجه‌به Level، این مأموریت‌ها را پشت سر بگذارید. هرچه Level افزایش پیدا کند، می‌توانید Quest های بیشتری را برای نبرد با هیولاها انتخاب کنید. همچنین قبل از اینکه مراحل اصلی را پشت سر بگذارید، باید با چند مرحله کوتاه، نحوه پیدا کردن قهرمانان بازی و تکنیک‌های مهم را یاد بگیرید.

علاوه بر قسمت Quest، بخش‌های مختلف و متنوع دیگر هم برای گیمرها آماده شده است. مثلا در قسمت Adventure می‌توانید به قسمت داستانی بپردازید. در قسمت داستانی المان‌های نقش‌آفرینی به خوبی با داستان بازی ترکیب شده و می‌تواند حسابی سرگرم‌کننده باشند. همانند سایر بازی‌های نقش آفرینی، در Seven Knights هم انتخاب‌ها در روند بازی تأثیرگذار هستند. نقشه‌ای برای قسمت داستانی درنظر گرفته شده است که در این نقشه قسمت‌های فتح شده و فتح نشده و هیولاهایی که انتظار شما را می‌کشند، نمایش داده می‌شود. همچنین اگر علاقه‌ای به قسمت داستانی ندارید و فقط می‌خواهید به مبارزه بپردازید، می‌توانید با پشت سر گذاشتن نبردهایی که در قسمت Battle قرار دارند هیولاها و دشمنان را نابود کنید و کاراکتر خود را قوی‌تر کنید. قسمتی که برای کاراکتر اصلی مهم است و باید در طول داستان به‌صورت مداوم به آن توجه داشت، قسمت Heroes است. در این بخش می‌توانید قهرمان‌ها را مشاهده کنید و هرکدام را که دوست دارید برای نبرد آماده کنید. البته تمام این قهرمان‌ها در ابتدا در دسترس نیستند و برای دست یافتن به آن‌ها باید به پیشروی در قسمت داستانی و همچنین کوئست‌ها بپردازید. هر قهرمان قابلیت و نیروی خاص خود را دارد و باید باتوجه‌به نبردی که پیش رو دارید، قهرمان خود را انتخاب کنید.

قسمت مهم دیگری که در بازی تعبیه شده، بخش Contest است. در این قسمت بیش از ۱۰ حالت جذاب برای رقابت کردن وجود دارد و به مسابقه‌های جذاب دعوت می‌شوید. تنوع مسابقه‌ها در بخش Contest بسیار زیاد است و گیمرها گزینه‌های زیادی برای شرکت در این بخش دارند. همچنین می‌توانید در بخش Social با دوستان خود ارتباط داشته باشید و به رقابت با یکدیگر بپردازید. در قسمت آنلاین هم می‌توانید علاوه‌بر رقابت با سایر گیمرها، با آن‌ها همکاری کنید و در شکست هیولاها و پیشروی در داستان، از آن‌ها کمک بگیرید. گیم‌پلی بازی در بیشتر بخش‌ها شبیه به هم است و باید با تصمیم‌گیری درست، حریفانتان را از بین ببرید. قابلیت Auto Skill را هم در نظر گرفته شده تا با توانایی‌های هر قهرمان در میدان نبرد آشنا شوید.

به‌طور کلی بازی Seven Knights می‌تواند با قسمت‌های داستانی و جذاب خود گیمر‌ها را حسابی سرگرم نگه دارد. اگر به سبک نقش‌آفرینی و دنیای انیمه ها علاقه‌مند هستید، Seven Knights می‌تواند به تجربه‌ای لذت بخش تبدیل شود و شما را مجذوب خود کند.
advertising