بخش دو نفره از مود blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 حذف شد

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 98/01/26
بخش دو نفره از مود blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 حذف شدطی تصمیمی عجیب، استودیو Treyarch بخش دونفره از مود بتل‌رویال بازی Call Of Duty Black Ops 4 را حذف کرده است. اما به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد دارند تا دوباره این بخش را به بازی اضافه کنند.

اگر سعی داشتید تا با دوست خود بخش دونفره‌ی مود بتل‌ رویال بازی Call of Duty Black Ops 4 را بازی کنید، متاسفانه باید اعلام کنیم که استودیو Treyarch اخیرا بخش دونفره را از این بازی حذف کرده و به نظر، طرفداران خیلی از این حرکت استودیو Treyarch راضی نبوده‌اند.

طبق گفته‌ی استودیو Treyarch، هدف آن ها از حذف این مود آن است تا بازیکنان در مودهای دیگر این بازی شرکت کنند. با اینکه اطلاعات دقیقی از جزئیات و آمار بازیکنان این مود در دسترس نیست. اما به نظر ارقام به گونه ای بوده است که این استودیو مجبور شده است تا با حذف این مود بالانسی را در بین بازیکنان مودهای مختلف این بازی ایجاد کند. اما به نظر این استودیو بعد از این اتفاق به اشتباه خود پی برده است و قصد دارد تا این مود را دوباره به بازی بازگرداند. بازیکنان کنسول پلی‌استیشن ۴ به زودی قادر خواهند بود تا بخش دونفره‌ی مود Blackout را تجربه کنند. در حالی که کاربران رایانه‌های شخصی و کنسول اکس‌باکس وان باید زمان بیشتری را منتظر بمانند.

بازی Call Of Duty Black Ops 4: Blackout هم اکنون برای رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.
advertising