اطلاعاتی از آینده‌ ی حالت زامبی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/10/26
اطلاعاتی از آینده‌ ی حالت زامبی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شدامروزه بازی‌ های تیراندازی اول شخص طرفداران خاص خود را دارد و در این میان، بازی Call of Duty: Black Ops 4 بسیار شناخته شده و محبوب است. حال استودیوی بازی‌ سازی تری‌ آرک (Treyarch) طی گزارشی از محتویات آینده‌ ی حالت زامبی Call of Duty: Black Ops 4 خبر داد. بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 4، بی‌ شک یکی از پر مخاطب‌ ترین قسمت‌ های این عنوان شناخته می‌ شود که توجه‌ ی بسیاری از بازی‌ بازان و کاربران را به خود جلب کرده است. حال امروز استودیوی تری‌ آرک به مناسبت بزرگداشت ۱۱۵ روز این قسمت جذاب، اطلاعاتی را منتشر کرده و از محتویات آینده‌ ی آن، هواداران و بازی‌ بازان را آگاه کرده است.
بازی‌ بازان قادر خواهند بود تا قسمت آنلاین بخش زامبی را متوقف کنند. پیش از این، بازی‌ بازان برای استراحت یا انجام کاری دیگر قادر به توقف بازی در این قسمت نبودند و مجبور می‌ شدند با ترفندهای مختلف در روند بازی تاخیر ایجاد کنند. در هر یک از مسابقات زامبی، میزبان بازی قادر خواهد بود تا با توجه‌ به تمایل دیگر کاربران، بازی را متوفق کرده تا همگی برای مدتی استراحت کنند. کاربران زیادی ار نسخه‌ ی Call of Duty: World at War خواهان اضافه شدن این ویژگی به قسمت زامبی بودند.
اطلاعاتی از آینده‌ ی حالت زامبی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد
همان‌ طور که در جریان هستید، فرقه‌ ها یکی از قسمت‌ هایی بود که در گذشته معرفی شد. حال به نظر می‌ رسد که در آینده‌ ای نه چندان دور، پس از اضافه شدن فرقه‌ ها به بازی Call of Duty: Black Ops 4، بازی‌ بازان با 12 چالش خاص و منحصر به فرد روبه‌ رو خواهد شد که هر کدام از آن‌ ها، آیتم‌ ها و ویژگی‌ های جدیدی را به قسمت شخصی‌ سازی بازی اضافه خواهند کرد. به طور قطع، عناوین موجود در قسمت شخصی‌ سازی بازی Call of Duty: Black Ops 4، قادر به ایجاد فضایی جدید و بی‌ نظیر برای کاربران است و بازی‌ بازان، تجربه‌ ای نوین دیگری را کسب خواهند کرد.
شایان ذکر است که دو مورد گفته شده، تنها بخش جزئی و کوچکی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 و حالت زامبی آن است. از دیگر موارد این بازی می‌ توان به حالت جدید Host Migration و چالش‌ های نوین Gauntlet اشاره کرد. البته باید بگوییم که در حال حاضر اطلاعاتی از تاریخ انتشار این حالت‌ ها و ویژگی‌‌ های جدید در دسترس قرار ندارد و مشخص نیست که چند ماه دیگر، بازی‌ بازان قادر به تجربه‌ ی این عناوین هستند اما حداقل می‌ توان از آینده‌ ی بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 4 اطلاعاتی را در اختیار داشت. به هر حال این اتفاق خوب و بی‌ نظیری است که استودیوی تری‌ آرک، هواداران و طرفداران خود را از برنامه‌ ی آینده‌ ی پیش‌ رو در جریان می‌ گذارد. بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم‌ اکنون برروی کنسول‌ های پلی‌ استیشن ۴، ایکس‌ باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌ های شخصی در دسترس قرار دارد.
advertising