بررسی بازی موبایل Bad Run - Turbo Edition

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 98/10/09
بررسی بازی موبایل Bad Run - Turbo Editionدر این قسمت از معرفی بازی موبایل، به‌سراغ یک بازی اکشن پلتفرمر رفته‌ایم. محصولی که می‌توانید آن را به‌صورت کاملا آفلاین تجربه کنید و هیچ نیازی به اتصال دائم اینترنت ندارد. بازی اندروید Bad Run - Turbo Edition، ساخته استودیو Headbang Games، یک بازی پلتفرمر است که در جریان آن بازیکنان هدایت اسکوئر (مربع) را برعهده می‌گیرند. وی در مأموریت خود وظیفه دارد تا خودکار شیطانی را از بین ببرد. درواقع Turbo Edition یک نسخه کامل‌تر و سرگرم کننده‌تر از بازی موبایل Bad Run است که جایگزین نسخه قدیمی خود شده است تا کاربران بتوانند تجربه‌ی متفاوت و بهتری را کسب کنند.
بررسی بازی موبایل Bad Run - Turbo Edition
با شروع بازی موبایل Bad Run - Turbo Edition وارد اولین مرحله می‌شوید. تیم سازنده از بخش آموزشی خاصی برای Bad Run - Turbo Edition استفاده نکرده است و تنها پیغامی را می‌بینید که مکانیسم پرش در بازی را شرح می‌دهد. ساختار بازی بدین صورت است که در هر مرحله موانعی برایش ما درنظر گرفته شده است که با پریدن از روی آن‌ها، باید سکوبازی‌‌ها را انجام دهید و از موانع دوری کنید. سیستم پریدن در Bad Run - Turbo Edition بدین صورت است که با نگه داشتن انگشت خود روی صفحه‌نمایش، می‌توانید ارتفاع پرش را تنظیم کنید. ازاین‌رو اگر انگشت خود را زود از روی صفحه بردارید، شاهد یک پرش کوتاه هستیم. نکته جالب این است که پریدن، تنها مکانیسم بازی در Bad Run - Turbo Edition نیست. شاید در مراحل ابتدایی تنها ویژگی باشد که در اختیار شما قرار داده شده است، اما با کسب سکه در بازی می‌توانید ارتقاهای جدیدتری را کسب کنید. بعضی از این ارتقاها ویژگی‌های جدیدتری را در دسترس اسکوئر قرار می‌دهد. برای مثال می‌توانید ویژگی دوبار پرش را خریداری کنید یا مهارتی را بخرید که به شما اجازه دهد در هوا از گلاید استفاده کنید.

تیم سازنده ۴۰ سطح متفاوت را برای کاربران Bad Run - Turbo Edition درنظر گرفته است. سطح‌های اولیه هم به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که چالش خاصی را در اختیار شما قرار نمی‌دهند. بااین‌حال اگر دقت نداشته باشید، در انجام آن‌ها ناکام خواهید ماند. این در حالی است که با پیشروی در بازی و پشت سر گذاشتن سطح‌ها، مراحلی را می‌بینید که تیم سازنده از موانع و چالش‌های جدیدتری در آن استفاده کرده است. تمامی این موارد دست‌به‌دست هم می‌دهد تا بازیکن همزمان با به تکامل رسیدن و خرید ارتقاهای جدید، بیش‌ازپیش به‌چالش کشیده شود. حتی بعضی وقت‌ها مجبور می‌شوید تا مراحل تکراری را انجام دهید تا سکه‌های بیشتری را کسب کنید. شاید با خود بگویید که پس از ناکامی پشت سر هم در یک سطح، لذت بازی کردن از بین می‌رود؛ زیرا ساختار مرحله مورد نظر را یاد گرفته‌اید و به چینش موانع آن آشنایی دارید. در جواب باید بگویم که استودیو سازنده از ساختار ساخت مراحل به‌صورت تصادفی استفاده کرده است. ازاین‌رو پس از هربار ناکامی در یک سطح، تجربه‌ی متفاوتی را کسب خواهید کرد.

بازی اندروید Bad Run - Turbo Edition تنها یک بازی پلتفرمر نیست و المان‌های اکشن هم دارد. در طول انجام مراحل کاربر پاورآپ‌های مختلفی را کسب می‌کند که می‌تواند ازطریق آن‌ها بعضی از موانعی را که شامل هیولاها و حشرات مختلف می‌شود، از بین ببرد. از نظر بصری هم استودیو Headbang Games به‌سراغ طراحی‌های پیکسلی رفته است که حس‌وحال خوبی را به بازی بخشیده است. با این‌ تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی اندروید هیجان‌انگیز در سبک پلتفرمر و اکشن هستید که پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن اذیت کننده نباشد و حسابی سرگرم شوید، Bad Run - Turbo Edition می‌تواند تجربه‌ی خوبی را در اختیار شما قرار دهد.
advertising