بازی Devil May Cry 2 برای نینتندو سوییچ منتشر شد

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 98/06/30
بازی Devil May Cry 2 برای نینتندو سوییچ منتشر شدپس از مدت‌ها انتظار، بازی Devil May Cry 2 امروز برروی نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت که می‌تواند خبر خوبی برای دارندگان این کنسول باشد. همچنین یک تریلر از سوی استودیوی کپکام (Capcom) برای این نسخه منتشر شده است.

تقریبا همه‌ی بازی‌ بازان سری Devil May Cry را می‌شناسند و از نسخه‌های مختلف آن برروی کنسول‌های مختلف لذت برده‌اند. دومین نسخه از این سری مدت‌ها قبل برروی رایانه‌های شخصی و چند کنسول در دسترس قرار گرفت؛ اما جای خالی آن برای نینتندو سوییچ حس می‌شد. کپکام در جریان کنفرانس Nintendo Direct اعلام کرد که بازی مذکور به زودی راهی این کنسول می‌شود که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید. چندی پیش هم شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی اول این سری برای نینتندو سوییچ بودیم که با استقبال نسبتا خوبی از سوی بازی‌بازان مواجه شد.
بازی Devil May Cry 2 برای نینتندو سوییچ منتشر شد
طبق اعلام سازندگان، Devil May Cry 2 هم از امروز با قیمت ۱۹٫۹۹ در اختیار دارندگان نینتندو سوییچ قرار گرفته است. یک حالت داستانی جدید و کاراکتری به نام Lucia در این نسخه وجود دارند که بدون شک به جذابیت‌های بازی اضافه خواهند کرد. در ویدئوی منتشر شده از سوی تیم سازنده، بازی‌بازان قادر به تماشای تفاوت‌ها و جزئیاتی از این نسخه خواهند بود.
advertising