معرفی بازی راگبی Madden NFL Football برای کاربران اندروید

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/11/04
معرفی بازی راگبی Madden NFL Football برای کاربران اندرویدMadden NFL Football یکی از جدیدترین بازی های راگبی است که به تازگی توسط کمپانی عظیم و نام آشنای ELECTRONIC ARTS برای دستگاه های اندرویدی طراحی و منتشر شده است. این بازی دو ویژگی اصلی دارد که آن را متفاوت می سازد؛ اولین ویژگی گرافیک فوق العاده بالا و HD آن است که در نگاه اول چشم ها را خیره می کند و اما ویژگی دوم یا ویژگی اصلی، گیم پلی عالی آن است که واقعا در نوع خود پیشتاز است و به گونه ای هم ساخته شده است که بتوان به راحتی در گوشی های موبایل کوچک بازی کرد چون در طی بازی تنها چند کلید ساده برای هدایت بازیکنان و انجام حرکات در نظر گرفته شده است.

بازی های راگبی در تعداد زیادی از کشورهای دنیا برگزار می شود اما با آمدن اسم راگبی اولین کشوری که به ذهن می رسد آمریکاست و شاید به همین علت باشد که برخی در ایران بازی راگبی را فوتبال آمریکایی صدا می زنند، علت این امر هم پیشرفت زیاد راگبی در آمریکا و تبدیل شدن به ورزش اول این کشور است .
معرفی بازی راگبی Madden NFL Football برای کاربران اندروید
لیگ راگبی یا همان فوتبال آمریکایی در آمریکا NFL نامیده می شود ، لیگ NFL در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی داشته و محبوبیت بیشتری را به دست آورده و البته طبیعی هم هست چون تبلیغات زیادی در عرصه های مختلف صورت گرفت و حتی بازی های جدید و جذابی هم برای کنسول های مختلف وارد عرصه شد که از معروف ترین این بازی ها می توان با بازی Madden NFL که برای کنسول های مختلف راهی بازار شد را نام برد. Madden NFL در مدت کمی محبوبیت زیادی را هم برای خود و هم برای لیگ NFL به دست آورد و توانست نام خود را در صدر بهترین بازی فوتبال آمریکایی یا راگبی قرار دهد.

تقریبا همه بازیکن های معروف و محبوب لیگ NFL در آن حضور دارند که جذابیت و واقع گرایی بازی را بالا می برد، هم چنین می توانید بازیکن های مورد علاقه خود را در تیم خودتان جمع کنید و به مسابقه با حریفان بپردازید یا در یک لیگ شرکت کرده و 16 مسابقه سخت را پشت سر بگذارید تا به قهرمان و بهترین تیم لیگ تبدیل شوید و در این راه سخت سعی کنید حمله و دفاع تیم و بازیکنانتان را افزایش دهید چون بدون پیشرفت شما بازنده خواهید بود.

ویژگی های بازی Madden NFL Football


- گرافیک بالا به همراه جزئیات
- وجود کارکترهای واقعی در بازی
- امکان ساخت تیم مورد علاقه خود
advertising