فال روزانه جمعه 7 دی 97

خواندنیطالع بینی

- 97/10/07
فال روزانه جمعه 7 دی 97

فال امروز متولدین فروردین


عاشق شده‌اید و همه میخواهند شما را از این تصمیم و انتخاب منصرف کنند.مشورت امری نیک و پسندیده است؛ اما گاهی عقل و عشق مقابل هم قرار میگیرند. در مورد این مسئله خودتان تصمیم بگیرید، انشاءالله هر چه خیر است همان اتفاق می‌افتد.

فال امروز متولدین اردیبهشت


مقام و منزلتی در درگاه خداوند دارید که حاضر نیستید آن را هیج وجه به مقام دنیوی بفروشید. در مسائل دنیوی هم موفقید و رمز موفقیت تان قناعت است و شکرگزاری خدا. دست فلک و تندباد حوادث شما را بسیار امتحان نموده اما در همه حال صابر بوده و حق را رها نکرده اید. بسیار مواظب باشید تا به دام شیطان نیافتید. فکر حکیمانه ی شما روزگار را سخت شکست داده است.

فال امروز متولدین خرداد


برای رسیدن به مال دنیا طمع نکن که هر چه بیشتر طمع کنی مال بیشتر از کفت بیرون می رود. نقشه هایت همه نقش بر آب شده است که تقصیر خودت می باشد ولی باز هم نسیم عنایت الهی دل پر خون تو را التیام می بخشد. اراده کرده ای که همه چیز را مثل اول کنی که موفق هم می شوی. انشاءالله.

فال امروز متولدین تیر


از راهی که می روی می خواهند منصرفت کنند. سرزنشت می کنند و می‌گویند آخر کار جز بدنامی چیز دیگری نیست. خدت هم بر سر دو راهی مانده ای و بی سر و سامان هستی. فکرت کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را درست می کند و بر همه چیز واقف است و التیام دهنده ی دل پر خون توست.

فال امروز متولدین مرداد


از بی‌خبری و سختی خلاص می شوی. راهت را پیدا می کنی اما کمی سختی و ملامت می کشی. هر کسی تا سختی نکشد به راحتی نخواهند رسید. فردی کاردان کمکت می کند تا تو به کمال و جمال برسی. هیچ کس از آینده ی خود خبر ندارد ولی تو آینده ای روشن داری که به تمام نیات دل خود می رسی.

فال امروز متولدین شهریور


غافل از حال خویش شده ای. تو جوانی پرشور هستی که از تو برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند و خودت از قافله عقب مانده ای. آنها خیلی از تو پایین تر هستند. سعی کن تو هم عقب نمانی. ظلمی به تو شده که به خاطرش غصه می خوری، ولی خداوند جواب ظالمان را می دهد.
فال روزانه جمعه 7 دی 97

فال امروز متولدین مهر


دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر و اجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود.

فال امروز متولدین آبان


کار خود را به دست خدا بسپار. از تو دیگر کاری بر نمی‌آید. تو فقط باید صبر پیشه کنی. سرنوشت آنچه را که باید برایت رقم می‌زند پس دعا کن تا آنچه را که می‌خواهی پیش آید. اگر بخواهی به زور چیزی را بدست بیاوری زود هم از دست می‌دهی. پس با خدا و توکل به او کن.

فال امروز متولدین آذر


مدام در حال فکر کردن هستید و می‌خواهید راهی پیدا کنید تا کسی را به فراموشی بسپارید. دیگر خسته و رنجور شده اید. اما باز هم نمی توانید از او دست بکشید. پس دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید صبر و مقاومت شما را بیشتر کند تا بتوانید به منظور و نظر خودتان برسید. انشاءالله.

فال امروز متولدین دی


دعایتان فقط برای رسیدن به مال و ثروت است ولی بدانید شما ثروتی دارید که شاید دیگران حسرت آن را داشته باشند و آن نعمت سلامتی است. برای رسیدن به مقصود باید خطرها را به جان خرید. زیرک باشید و از اطرافتان غافل نشوید. بیشتر به تکامل روحی خودتان بپردازید و حرص ایام و مادیات را نخورید.

فال امروز متولدین بهمن


مرحله جدیدی از زندگیتان را آغاز می‌کنید و به رشد عقلی رسیده‌اید. پس ایمان و عملتان را نیز کامل کنید. از تزویر و ریا در اطرافتان ناراحتید. لطف خدا شامل حالتان شده و خبری با ارزش شما می دهند که بسیار خوشحال می‌شوید.

فال امروز متولدین اسفند


هر کاری را که می خواهید انجام دهید در موردش کمی فکر و تامل کنید اگر عجله کنید باعث پشیمانی تان می شود پس از فضل و عقل خودتان استفاده کنید. کمی هم صبر کنید به آنچه که اراده کرده اید می رسید. در این راه سختی و ضرر زیادی می کشید ولی می ارزد. امید داشته باشید و روزگارتان تغییر می کند.
advertising