فال کارت سه شنبه 27 آذر 97

خواندنیطالع بینی

- 97/09/27
فال کارت سه شنبه 27 آذر 97برای گرفتن فال کارت ابتدا به مدت چند ثانیه افکار خود را متمرکز کرده و به چیزی فکر نکنید .سپس از 1تا 7 که عدد طلایی می باشد یک عدد را انتخاب کنید و فال خودتان را بخوانید
امیدواریم بهترین ها برایتان رقم بخورد
فال کارت سه شنبه 27 آذر 97

فال کارت 1


یک ملاقات عاشقانه ی دلچسب دارید ، اگر شخص مورد علاقه ی شما پیشنهاد گردش آخر هفته را به شما داد حتما قبول کنید.

فال کارت 2


بدون شک شما در اولین آزمون پیش رویتان موفق خواهید شد ، این آزمون میتواند از ساده ترین امتحانات کلاسی تا آزمون پذیرفته شدن و گشودن دروازه های قلب کسی باشد .

فال کارت 3


به مراد قلبی خود خیلی زود ، دست می یابید و در ارتباط با آن اخبار مسرت بخشی به شما می رسد . (این کارت رسیدن به هدف را از نظر زمانی مورد توجه قرار می دهد که زمان وقوع آن بسیار نزدیک است و زودتر از انچه تصور می رود رخ می دهد .

فال کارت 4


شکست موقت و ناکامی زودگذر . عدم موفقیت در کارها با در شغل . به طول انجامیدن یک برنامه ی خاص برای رسیدن به هدفی مشخص . حالت افسردگی و نومیدی موقت از کار یا شخص

فال کارت 5


مبلغی پول ( کم یا قابل توجه ) به عنوان پس انداز به دست شما می آید ، یا به عنوان حق الزحمه در ازای کاری دریافت می کنید و یا پولی را که به کسی به عنوان قرض داده اید ، به دست شما می آید و آن مبلغ به شما مسترد خواهد شد .

فال کارت 6


مسافری دارید که به زودی باز می گردد ، نگران او نباشید ، گمشده و یا مسافر شما به سلامت باز می گردد و راوی خبرهای خوشی خواهد بود .

فال کارت 7


این کارت نشانگر اغلب یک بیماری ، مریضی یا کسالت است که ممکن است برای مدت کوتاه یا بلند عارض شخصی شود
advertising