فال روزانه شنبه 24 آذر 97

خواندنیطالع بینی

- 97/09/24
فال روزانه شنبه 24 آذر 97فال امروز متولدین فروردین
به زودی در محیط کار مورد تشویق دیگران قرار می گیرید. اگر می خواهید که همین روند را ادامه دهید و به درجات بالاتر صعود کنید، خلاق، سخت کوش و اجتماعی باشید. مطمئنا از آنچه فکرش را بکنید زودتر به مراد دلتان خواهید رسید. بر سر یک دوراهی گیر کرده اید و باید هر چه زودتر تصمیم بگیرید، شاید بد نباشید در این مورد دست از لجبازی بردارید و توصیه های دیگران را جدی بگیرید.امروز به شدت مراقب حرف‌هایی که در جمع درباره دیگران می‌زنید، باشید. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید هیچگاه احساس کمبود و به تبع تظاهر نخواهید کرد.

فال امروز متولدین اردیبهشت


اگر احساس قرسوده بودن می کنید، بهتر است که به خودتان استراحت دهید. شاید وقت آن باشد که به کارتان تنوعی دهید و به دنبال کاری باشید که بدان علاقه دارید. شاید در ابتدا موانع زیادی سر راهتان باشد اما خیلی زود به آرزویتان می رسید. فردی از دور حواسش به شماست، دقت تان را به اطراف بیشتر کنید.در چنین روزی که شور زندگی و اشتیاق در شما موج می زند، آن را با اطرافیانتان تقسیم کنید. هر چه بیشتر احساسات تان را با آنها قسمت کنید، آنها نیز اعتمادشان به شما بیشتر خواهد شد.

فال امروز متولدین خرداد


در حال حاضر درباره اتفاق‌هایی که قرار است در آینده ای نزدیک در زندگی شما بیافتد، هیجان زده هستید. دوست دارید به پله‌های بالاتری قدم بگذارید و قدرت خود را به همه نشان دهید. نگران موانع نباشید و با اعتماد به نفس کامل به جلو پیش روید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در مورد مسائل عاطفی بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. به زودی خواهید فهمید که در ارتباط با دیگران است که چیزهای زیادی می‌آموزید و پیشرفت خواهید کرد. از این رو سعی کنید که ارتباطات خود را حفظ کنید. شاید بفهمید که شریک زندگی‌تان با شما رو راست نیست اما به جای عصبانیت بهتر است با نرمی دلیل آن را بپرسید. کنترل احساسات مهم‌ترین کاری است که در این شرایط باید انجام دهید. به زودی همه چیز بر وفق مراد شما تغییر خواهد کرد.

فال امروز متولدین تیر


زندگی بدون تلاش بی معنی است. همین حالا بلند شوید و دست بکار شوید. درجا زدن و منتظر روزهای خوب ماندن دردی را دوا نمیکند.همیشه در زندگی خود را به جای دیگران بگذارید. آنچه را برای خود نمی پسندید برای دیگران هم نپسندید.امروز به قلبتان اجازه دهید که تصمیم نهایی را بگیرد. اگرچه همیشه طرف منطق تان بودید اما امروز قلب تان می تواند راه درست را نشان تان دهد. به زودی متوجه می‌شوید تمام اتفاق‌هایی که در رابطه عشقی شما بوجود آمده تقصیر هیچکس جز شرایط اطراف تان نبوده است.

فال امروز متولدین مرداد


به زودی تغییراتی در زندگی شما رخ می‌دهد و به این نتیجه می‌رسید که هنوز به فردی که قبلاً در زندگی شما بوده، تمایل دارید. اگر عاقلانه و با احتیاط عمل کنید، می‌توانید او را برای بار دیگر به خود جذب کنید. روابط اجتماعی خود را باید گسترش داد. داشتن یك رابطه سالم و گسترده تو را در انتخاب دوست یا همسر یاری می‌كند. منزوی بودن خصوصیات انسانهای شكست‌خورده و مایوس است.اعلام تقاضای عاشقانه یا تقاضا در مورد یک موضوع عشقی یا ازدواج از جانب جنس مخالف که با مخالفت شماروبرومیشود.

فال امروز متولدین شهریور


امروز بیش از هر زمان دیگری برای دیگران جذابیت دارید. حرف هایی که می زنید به دل اطرافیان تان خواهد نشست. از این رو برای به دست آوردن دل آنهایی که دوست شان دارید، تلاش کنید. این ماه برای تو تعیین كننده خواهد بود چون باید در فاصله آن تصمیم‌های مهمی بگیری. در عشق و دوستی باید ثابت قدم بود و در زندگی همیشه پیشرفت و ترقی را جستجو كرد.وقتی از كسی كینه‌ای به دل می‌گیری در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و برای او جایی تعیین كرده‌ای. سعی كن خانه دلت را تنها از دوستان پركنی و هرگز گوشه‌ای از آن را در اختیار دشمنان نگذاری

فال امروز متولدین مهر


احساس می کنید که در شرایط سختی به سر می‌برید و راه فراری هم ندارید. مشکل اینجاست که چیزی بین رابطه شما با معشوق تان جدایی می‌اندازد و به جای نزدیکی، مدام از هم دور و دورتر می‌شوید. به جای غر زدن، فکر حل آن باشید. امروز زمان خوبی ست که به سمت اش بروید و حرف دلتان را به زبان آورید. امروز از آن روزهاست که باید تنها به منطق تان تکیه کنید. سعی کنید در مورد مسائل و مشکلاتتان خیلی احساسی برخورد نکنید. اگر در چاله ای گیر افتاده‌اید، منتظر نمانید تا دیگران دست شما را بگیرند، خود نیز برای رهایی تان تلاش کنید. کاری را آغاز کرده اید اگر می‌خواهید پایانی خوش در انتظارتان باشد، باید خیلی برنامه ریزی شده پیش بروید.

فال امروز متولدین آبان


زمان برای دوستی و آشنا شدن با فردی جدید آماده شده. تو هیچ چیز كمتر از دیگران نداری. باید گذشته‌ها را فراموش كنی و به آینده امیدوار باشی. فرداهای بهتری در انتظار توست.عقل و خرد خود را بکار گیرید. محتاط باشید و سنجیده عمل کنید. مراقب حیله گریهای دشمنان باشید. از حس ششم خود کمک بگیرید و به مشورت با دیگران بپردازید تا کمتر آسیب ببینید.به دنبال چیزهایی که روحیه تان را عوض می کند باشید. شاید ورزش یکی از بهترین راهها برای شما باشد. دوستی پس از مدت ها به سمت تان آمده، به جای اخم کردن بهتر است که فرصت دیگری به او دهید زیرا او نیز از گذشته خود پشیمان است.
فال روزانه شنبه 24 آذر 97

فال امروز متولدین آذر


در چنین روزی وقت تان را بیشتر به خود اختصاص دهید و در مورد کارهایی که در حال انجام آنها هستید بیشتر فکر کنید. اتفاقاتی که اخیراً برای شما پیش آمده، تأثیر زیادی بر روحیه‌تان گذاشته است. اگر واقعا می خواهید از این مخمصه خلاص شوید، حال بهترین فرصت برای رهایی است. زندگی پر از تغییرات است و شما به زودی متوجه می‌شوید مشکلاتی که برایتان بوجود آمده نه تنها بر تجربه تان افزوده است بلکه مسیر روشن تری را برایتان باز خواهد کرد. اگر مجرد هستید امروز شرایطی فراهم می شود که فردی را ملاقات می کنید. اگر جرقه ای در دلتان زده شد، وقت را تلف نکنید و احساسات تان را پنهان نکنید.

فال امروز متولدین دی


فرصت هایی که در مقابل تان قرار میگیرد را به سادگی از دست ندهید، به خصوص اگر در مورد مسایل کاری و مالی باشد. امروز انرژی درونی شما آنقدر زیاد است که می‌توانید از پس هر کاری به خوبی برآیید. کوچک کردن خود در مقابل کسی که به شما ازبالا نگاه میکند به هیچ وجه کارخوبی نیست. ارزش خود را حفظ کنید تا دچار یاس و نا امیدی نشوید.باید تكلیفت را با او روشن كنی. باید صریح و بی‌پروا برخورد كنی تا این نقاب‌ها برداشته شود و در روشنایی بتوانید همدیگر را ببینید و قضاوت درستی از هم داشته باشید.

فال امروز متولدین بهمن


امروز سعی کنید از توضیح بیش از حد و جزییات غیر ضروری بپرهیزید زیرا هر چه سعی می‌کنید مسائل را برای دیگران بیشتر توضیح دهید، نتیجه عکس می‌دهد و دیگران آن‌ها را زیاد جدی نمی‌گیرند و ساده از کنارشان می‌گذرند. اگر تصویری که به دیگران ارائه می‌دهید، روشن و واضح باشد هیچ سوتفاهمی پیش نخواهد آمد. امروز افراد مانند یک آهنربا به شما جذب می‌شوند. اگر به دنبال فرصتی برای ملاقات با فردی بوده‌اید، امروز روز مناسبی است. شما آنقدر در آتش عشق غرق می‌شوید که گذر زمان را احساس نخواهید کرد. مدتی ست که گره ای در زندگی تان افتاده، امروز می بینید که این گره در حال باز شدن است. دست یاری دیگران را رد نکنید و قدر اطرافیان تان را بیشتر بدانید که در تغییر زندگی شما می توانند موثر باشند.

فال امروز متولدین اسفند


وقت خونه تکونی دلتان است. امروز در مورد افراد زندگی تان بیشتر بیاندیشید. با افرادی که اهداف و آرزوهای مشابهی با شما دارند بیشتر در ارتباط باشید و آنهایی را که تنها انرژی منفی برایتان خواهند داشت، از زندگی تان دور کنید. ولخرجی نکنید و اگر می توانید خودداری کنید به زودی به اندوخته شخصیتان احتیاج پیدا خواهید کرد.روابط دوستانه خود را تقویت کنید. اگر خود را قوی و با اراده می بینید برای ریسک کردن تردید نکنید.
advertising