فال پی ام سی این هفته از شنبه 23 آذر تا جمعه 29 آذر

خواندنیطالع بینی

- 98/09/23
فال پی ام سی این هفته از شنبه 23 آذر تا جمعه 29 آذر

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


نگران مسئله ای کاری هستید، اولویت هایتان را در نظر بگیرید تا مشکل به چشمتان کوچکتر شود. آبی که ریخته شده به جوی بر نمی گردد، دست از مرور چند باره یک موضوع بردارد و بیش از این خودتان ار آزار ندهید. مشکلات پیش آمده اخیر باعث بی حوصلگی و کم طاقتی شما در برابر خطاهای کوچک دیگران شده، این حالت روحی شما با خبر خوشی که به زودی به دستتان خواهد رسید برطرف می شود.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


جوابی که منتظر و نگرانش هستید به زودی خواهید شنید و شما دوباره همان شخص با ظرفیتی می شوید که می توان روی او حساب کرد. در رابطه با مسائل احساسی هفته گرم و خوبی خواهید داشت، او را تحت تاثیر قرار داده و بی بهانه برایش هدیه ای بخرید. به میهمانی های مختلفی دعوت شده اید که در یکی از آنها شخصی که برای دیدنش اشتیاق فراوانی دارید ملاقات خواهید کرد.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


بهتر است سعی کنید واقع بین باشید، زندگی را به خودتان آسانتر بگیرید. در رابطه عاطفی تان اگر قصد دارید مسئله ای را روشن کنید و چیزهایی را توضیح دهید، این هفته زمان خوبی برای رفع کدورت ها در رابطه شماست. حواستان باشد به هیچ وجه مسئولیت کاری را که نمی توانید انجام دهید به گردن نگیرید. حواستان به اطرافیانتان بیشتر باشد.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


در کارهای گروهی فعال باشید و ایده ها و نظریات خود را در جمع دوستان مطرح کنید تا ببینید چقدر در رسیدن به خواسته هایتان شما را همراهی می کنند، قدردان این همراهی و محبت باشید تا روز افزون باشد. شخصی بدون قصد بد حرفی زده که شما را رنجانده است بهتر است در رفتارتان با او تجدید نظر کنید. در رفاقت کوتاهی نکنید.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


شما بسیار نکته سنج هستید اما اگر آن را کنترل نکنید این هفته شما را به دردسر می اندازد، حد و اندازه را نگه دارید. شخصی مثل یک فرشته درست سر بزنگاه به کمکتان خواهد آمد، حواستان را جمع کنید که خطر از بیخ گوشتان خواهد گذشت. معامله ای که مدتهاست در فکر انجامش هستید بهتر است همین حالا انجام دهید. خرید را بیش از این به تعویق نیندازید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


طرف مقابلتان را امتحان کنید تا خیالتان آسوده شود، با شک و دو دلی سر کردن فقط زندگی را به خودتان زهر می کند، مرگ یکبار و شیون هم یک بار. روزهای شلوغی را پشت سر می گذارید چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ کاری،این دقیقا همان چیزی است که روحیه ماجراجوی شما را راضی می کند پس بهانه گیری نکنید و غر نزنید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


جهت خرید و یا نقل مکان باید تصمیم بگیرید، کار را برای خودتان سخت نکنید شما بخوبی میدانید که کارهای واجب تری دارید که باید به آنها بپردازید .تلاش های شما بالاخره جواب خواهد داد .حتی اگر کارها با سرعتی که شما توقع دارید پیش نرود ،شما ذاتا هنرمند و مدیر هستید، از هر دوی این توانایی ها همزمان بهره ببرید .

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


شنیدن خبری شگفت زده و خوشحالتان می کند، به سفری خواهید رفت که برای آرامش جسم و روحتان بسیار لازم است، کار یا کمکی از شما خواسته شده که به دلیل مشغله های کاری و زندگی انجام آن را به تعویق انداخته اید بهتر است هرچه زودتر آن را انجام دهید و گرنه وجه ی همیشه مددرسانِ تان را در برابر دیگران خدشه دار می کنید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


نذری دارید که بهتر است هر چه زودتر ادا کنید. به زودی به نیتتان خواهید رسید. روی مسئله ای که نگران چگونگی انجامش هستید بیش از حد حساسیت نشان ندهید، خودتان کارها را خراب می کنید. از وسواس فکری و چندباره فکر کردن به یک موضوع بپرهیزید این کار شما را فقط خسته و کلافه می کند، تصمیم بگیرید و به تصمیمتان احترام بگذارید.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت در کار برایتان پیش خواهد آمد، اگر نترسید و درخواستتان را مطرح کنید به آنچه که می خواهید می رسید، دلتتان برای کسی که سالهاست ندیده ایدش بسیار تنگ است، خود کرده را تدبیر نیست با روزگار کنار بیایید. برای اوج گرفتن باید بارتان را کم کنید، با خودتان منصف باشید خطایی اگر کرده اید بپذیرید و جبران کنید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


لجبازی و جنگیدن فقط باعث شده دور یک مسیر باطل بچرخید، نه بخاطر دیگران بلکه برای خودتان هم که شده مسئله را رها کنید و شاکر باشید. فردا به هیچ کس قول داده نشده. با مشکلات مالی تان فعلا کنار بیایید اوضاع بزودی روبراه خواهد شد. از جایی خبری به شما خواهد رسید که شنیدنش را باور نخواهید کرد، صبر تان به بار خواهد نشست.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


برای گرفتن هر تصمیم سرنوشت سازی بهتر است کمی بیشتر صبر کنید. در اطرافتان شخصی گرفتار است، همانقدر که از دستتان بر می آید کمکش کنید و خودتان را سرزنش نکنید. اگر کسی به شما پیشنهاد سفری داد بی معطلی بپذیرید و برای رفتن تدارک ببینید. شما نیاز دارید تا هرچه سریعتر در محیط اطرافتان تغییری ایجاد کنید.
advertising