فال روزانه چهارشنبه 16 مرداد

خواندنیطالع بینی

- 98/05/14
فال روزانه چهارشنبه 16 مرداد

فال امروز متولدین فروردین


زندگی پستی بلندی بسیار دارد و ممکن است که مشکلات فراوانی برایتان رخ دهد اما همواره توکلتان بر خداوند باشد و به آنچه که برای تان درنظرگرفته راضی باشید.

فال امروز متولدین اردیبهشت


قبل از اینکه دست به کاری بزنید رضای خداوند را در نظر داشته باشید و بدانید که اگر کاری از روی سهل انگاری و همچنین بی‌توجهی انجام دهید مطمئنا در دردسر خواهید افتاد.

فال امروز متولدین خرداد


کسب و کار خودتان را راه خواهید انداخت و به زودی پیشرفت قابل ملاحظه ای می‌کنید که موجب می‌شود زندگی‌تان سر و سامان یابد. از تلاش باز نایستید تا موفقیت کامل حاصل شود.

فال امروز متولدین تیر


زندگی برای شما سهل و راحت خواهد شد و اگر همچنان در راه درست و صحیح بمانید مطمئناً سعادتمندی فراوانی را در آینده نصیب خود خواهید کرد اما اگر بخواهید از مسیرتان منحرف شوید مطمئناً دچار یاس و ناامیدی خواهد شد.

فال امروز متولدین مرداد


بسیار مراقب باشید و اجازه ندهید تا افرادی که در زندگی برای شما هیچ ارزشی قائل نیستند در امورات شخصیتان دخالت کنند و بخواهند مشکلاتی برایتان پدید بیاورند در این صورت فقط شکست نصیبتان خواهد شد.

فال امروز متولدین شهریور


وارد هر کاری که می شوید قدرت خود را حفظ کنید و زرنگ و کوشا باشید اگر بخواهید اندکی سهل‌انگاری کنید موقعیت‌های مناسب را از دست خواهید داد و می‌بینید که رقبا از شما پیشی گرفتند.
فال روزانه چهارشنبه 16 مرداد

فال امروز متولدین مهر


مدتهاست که از شخصی فاصله گرفته‌اید و این فرد از این قضیه در رنج و عذاب است بهتر است که هرچه سریعتر به جانبش باز گردید و به این غم دوری پایان دهید تا از این بیشتر به او ضربه وارد نشود.

فال امروز متولدین آبان


بسیار مراقب باشید و اجازه ندهید تا تنبلی و کاهلی بر شما چیره شود چرا که به تعویق انداختن کارهایتان فقط و مشکلاتتان را فراوان تر خواهد کرد و موجب می شود تا از رسیدن به اهدافتان باز بمانید.

فال امروز متولدین آذر


وارد کاری خواهید شد که ممکن است در دردسر بزرگی خودتان را قرار دهید و هیچ راه فراری نداشته باشید اما در این هنگام تنها کسی که به یاری شما می شتابد خداوند است و از این مشکلات شما را خلاص خواهد کرد پس همواره شکر گزارش باشید.

فال امروز متولدین دی


مراقب باشید که در زندگی به چه اشخاصی اعتماد میکنید و حرفهای دلتان را با آنها در میان ميگذارید چرا که یک حرکت اشتباه برایتان گران تمام خواهد شد و ممکن است که تمامی زندگی‌تان را پیش دیگران رو کند.

فال امروز متولدین بهمن


حسادت های فراوان شخصی می تواند برایتان دردسرساز شود و شما را دچار مشکلات کند پس فاصله تان را حفظ کنید و اجازه ندهید تا با افکار های منفی شما را از رسیدن به اهدافتان بازدارند.

فال امروز متولدین اسفند


غم و اندوه به دلتان راه ندهید و اجازه ندهید تا ناامیدی و حرمان به قلبتان نفوذ کند. اگر میخواهد زندگی مشترکی را آغاز نمایید بهتر است چشم و گوشتان را خوب باز کنید و فرد نادرستی را وارد زندگی خود نکنید.
advertising