فال این هفته پی ام سی از شنبه 5 مرداد تا جمعه 11 مرداد

خواندنیطالع بینی

- 98/05/03
فال این هفته پی ام سی از شنبه 5 مرداد تا جمعه 11 مرداد

فال هفتگی PMC متولدین فروردین


اگر متاهل هستید، امروز حس وابستگی بیشتری نسبت به خانواده خواهید داشت. دور و اطراف خود را با کودکان، اعضای خانواده و افرادی که دوستشان دارید پر کنید. مراقبت از دیگران، مسکن دردهای شما است. وقتی به دیگران عشق و توجه می دهید، خودتان بیشتر از آنها انرژی می گیرید. اگر یکی از همکاران به سنگ صبور و شانه ای بریا گریستن نیاز داشت، در خدمت او باشید. امشب برای عشقتان شما غذا درست کنید و او را از محبت خود سیراب کنید.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت


به اطرافیان، خانواده و عشقتان بگویید چه حسی دارید. انرژی های مثبت امروز بسیار زیاد هستند و فرصت خوبی برای مهرورزی است. در کنار دوستان باشید. حس های عاطفی خود را به زبان بیاورید و موجب خوشحالی اطرافیان بشوید. در محل کار، علاوه بر همکاری، مهربان هم باشید و اگر کسی به کمک نیاز دارد، حتما بخشی از وقت خود را به او اختصاص دهید. به دوستان بگویید که تا چه اندازه برای شما مهم هستند و از مزایای این عشق ورزی بهره بگیرید. امشب عشق کلاسیک را تجربه کنید. مثل فیلم های هندی یا هالیوودی، روش های ساده اما پرهیجانی برای عشق خود ایجاد کنید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد


امروز باید به خوبی بدانید چگونه رفتار کنید تا هم حس های واقعیتان و هم حمایت خود از عزیزانتان را نشان داده باشید. امروز با همکاران رابطه نزدیک تری خواهید داشت. آنها شما را برای کارهای خوب و سخت‌کوشی هایتان تحسین خواهند کرد. شما هم با همکاری بیشتر با آنها، مراتب تشکر خود را نشان دهید. از نظر عاطفی و احساسی بسیار پرانرژی هستید و باید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. در کنار عشقتان بهترین لحظه ها را تجربه خواهید کرد.

فال هفتگی PMC متولدین تیر


امروز زمان نمایش است. نمایش استعدادها و مهربانی های قلبی. شما سرشار از انرژی هستید. در میان خانواده، دوستان و همکاران همانند الماس خواهید درخشید. به قدری حس هایتان خوب است که اطرافیان دایم از شما تعریف می کنند. شما هم برای جبران، حرف هایشان را گوش کنید. اگر کسی به کمک نیاز دارد، حتما دستش را بگیرید. بودن در میان کودکان، باعث برانگیخته شدن بیشتر احساساتتان می شود و خالص بودن را می توانید از آنها بیاموزید. مهربانی فقط در کلام نیست، با کارهایتان حمایت خود را به عشقتان نشان دهید. امشب می توانید برای او شام درست کنید و با گوش جان، به حرف هایش گوش کنید.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد


امروز به شدت عاطفی خواهید بود و همین موجب می شود تا درد دیگران برایتان بسیار مهم باشد. دوست دارید همه جانبه به همه اطرافیان کمک کنید. اگر کسی به دردودل نیاز دارد، حتما برایش وقت بگذارید و راهنمایی های لازم را به او بدهید. همدردی با دیگران و بودن در کنار آنها بیشتر از همه به خودتان آرامش می دهد. مهربانی باعث می شود تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید و تاثیرات آن را در بخش های دیگر زندگی نیز حس خواهید کرد.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور


امروز بیش از همیشه زیبایی ها را می بینید و احساسات خوب شما در اولویت قرار دارند. با این مثبت اندیشی می توانید دیگران را به خود جذب کنید. در کنار خانواده و عشقتان باشید و حمایت خود را به آنها نشان دهید. در میان دوستان و همکاران نیز، امروز نقش سنگ صبور را دارید. سختکوشی های شما و محبتی که امروز دارید، باعث می شود در کار بیشتر موفق باشید و ایده های خوبی ارائه دهید. البته در مهربانی به دیگران قدر نشوید و برای خود و خواسته های درونی خودتان هم وقت بگذارید. اولویت زندگی شما، کارهای شخصیتان هستند. از آن غافل نشوید. امروز خدای عشق در طالع شما نشسته است و لحظه های نابی را تجربه خواهید کرد.

فال هفتگی PMC متولدین مهر


سلامت جسم به سلامت روح منتهی می شود. امروز ورزش و تغذیه سالم را در اولویت کارهایتان قرار دهید. در کنار خانواده باشید و محبتی که لازم دارند را به آنها بدهید. امروز می توانید با شریک زندگی خود برای 5 سال آینده تان برنامه ریزی کنید و برای محقق کردن آنها راه های درست پیدا کنید. شاید یکی از همکاران به مشورت فکری شما نیاز داشته باشد. بخشی از وقت خود را برای او خالی کنید. امروز بسیار خوش بین خواهید بود و همین مساله موجب می شود همکاری و ارتباط بسیار خوبی با اطرافیان داشته باشید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان


آزادی! امروز از همه بندهای منفی گرایی و ناراحتی رها خواهید بود. این بهترین فرصت برای اصلاح روابط و پیشبرد کارها است. استیاق زیادی برای حرف زدن با دیگران دارید. آنها نیز شما را برای مهربانی تحسین خواهند کرد. بده و بستان های عاطفی زیادی میان شما و خانواده، دوستان و همکاران برقرار خواهد بود. با شریک عاطفی خود برای یک سفر رمانتیک برنامه ریزی کنید. یا اگر قصد آغاز کار جدیدی دارید، امروز بهترین فرصت برای برنامه ریزی است. ذهن باز و مثبت اندیشی به شما کمک می کنند تا تصمیمات درست اتخاذ کنید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر


اگر قصد ایجاد تغییر دارید، امروز بهترین زمان است. ذهن باز، قلب مهربان و مثبت اندیشی مواردی هستند که امروز بیش از همیشه زندگی و ذهن شما را پر کرده اند. در کنار خانواده، دوستان و همکاران احساسات بسیار خوبی دارید و همین موجب می شود تا بیشتر مهربانی کنید. آنها نیز شما را برای تلاش هایتان تحسین خواهند کرد. از هر دو نظر روحی و جسمی در وضعیت خوبی خواهید بود. از این فرصت برای چیدن یک برنامه درست و دقیق برای 5 سال آینده خود استفاده کنید.

فال هفتگی PMC متولدین دی


کلمات درست را انتخاب کنید. کائنات برای شما بهترین ها را تعریف کرده است. شما هم به بهترین شکل از آنها بهره بگیرید. برای آغاز کار جدید یا ایجاد تغییر در روند همیشگی زندگی خود، امروز زمان مناسبی است زیرا هماهنگی زیادی با اطرافیان دارید. با زیرکی و هوشیاری درونی خود، کارها را به شیوه ای پیش ببرید که تحسین بقیه را در بر داشته باشد. اگر کمی تضاد در اطراف مشاهده می کنید، به این فکر کنید که کاملا طبیعی است و حتی می تواند به شما کمک کند تا ایرادهای کار خود را متوجه شوید. در جمع بودن امروز برای شما دستاوردهای بسیار خوبی خواهد داشت.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن


روی سلامت جسم خود تاکید بیشتری داشته باشید. از نظر احساسی در وضعیت بسیار خوبی هستید و خوش بینی و مثبت اندیشی های امروز کمک می کنند تا ارتباط و هماهنگی خوبی با اطرافیان داشته باشید. در خانه و محل کار، مهربانی های خود را بیشتر کنید. اگر کسی به کمک شما نیاز دارد حتما در کنارش باشید. با هر دستی بدهید با همان دست می گیرید. پس محبت کنید و صادق باشید تا همان ها را دریافت کنید. امروز فرصت خوبی برای برنامه ریزی برای 5 سال آینده است. برای کارهایی که در سر دارید، چند ساعت زمان بگذارید و تحقیق کنید. عشقتان نیز ایده های سازنده ای دارد. حتما به او گوش کنید و کار گروهی و فکرهای دسته جمعی برای بهبود اوضاع بهره بگیرید.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند


اجازه دهید امروز انرژی های خوب، افسار زندگی را به دست بگیرند. کائنات بهترین ها را برای شما تعریف کرده است، پس خودتان هم همکاری کنید و از این همه عشق و محبتی که در هوا جاری است برای کمک و مهربانی کردن به اطرافیان استفاده کنید. لازم نیست برای جلب توجه اطرافیان تلاش کنید، همین که خودتان باشید کافی است. چشمان خود را باز کنید تا فرصت های عالی برای ایجاد تغییر اساسی در درآمد و شغل خود را ببینید. امروز به نشانه ها توجه بیشتری داشته باشید تا خیلی زود، در مسیر پیشرفت های مداوم قرار بگیرید.
advertising