فال روزانه پنج شنبه 3 مرداد

خواندنیطالع بینی

- 98/05/03
فال روزانه پنج شنبه 3 مرداد

فال امروز متولدین فروردین


دوران سختی را می‌گذرانید ولی این دوران به خوبی پایان خواهد یافت و استواری و صبر شما باعث می‌شود که شرایط مطلوبی را ایجاد کنید.

فال امروز متولدین اردیبهشت


نسبت به رفتار اطرافیان دقیق و مراقب باشید. گاهی اوقات رفتار برخی فقط جنبه‌ی خودنمایی دارد. مراقب باشید فریب ظاهرسازی این افراد حیله‌گر را نخورید.

فال امروز متولدین خرداد


شما فشار زیادی را تحمل می‌کنید. اکنون هنگام انجام کارهای مهم است.با چاره‌اندیشی و مشورت با خردمندان موانع را از سر راه بردارید تا به نتیجه‌ی دلخواه‌تان برسید.

فال امروز متولدین تیر


نگرانی کار شما را بسیار سخت می‌کند. به یاد داشته باشید که همیشه راه راحت‌تر و بی دردسرتر راه صحیح نیست. برای رسیدن به کامیابی و موفقیت با افراد باتجربه گفت‌وگو کنید و از تجارب آنها بهره‌مند شوید.

فال امروز متولدین مرداد


بهتر است رو‌دربایستی را کنار بگذارید و در عین نگه‌داشتن صمیمیت و احترام دست از افراط و بخشش های بی مورد بردارید تا برخی افراد نتوانند از خصلت‌های خوب شما، سوءاستفاده کنند.

فال امروز متولدین شهریور


با جلب اعتماد افراد یا فرد مهم زندگی‌تان، به مقصود خود دست میابید. برگشت از راه نادرست در هر لحظه به نفع شماست.
فال روزانه پنج شنبه 3 مرداد

فال امروز متولدین مهر


با آنکه شما مسیر درست را برای رسیدن به هدف برگزیده‌اید؛ اما شرایط به گونه‌ای است که اکنون قدم گذاشتن در مسیری که می‌خواستید، درست نیست. ابتدا باید موانع را از پیش‌ رو بردارید.

فال امروز متولدین آبان


باید قدر خود و لحظات زندگی را بدانید و از فرصت‌ها به بهترین نحو بهره ببرید. سرانجام امر، قابل پیش‌بینی نیست؛ اما اگر به هوش باشید و به موقع عمل کنید، به نتیجه خواهید رسید.

فال امروز متولدین آذر


خود را با هر شرایطی وفق دهید و در هر شرایطی سروری کنید نه بردگی. اگر قصد ازدواج دارید، در مورد شخصی که می‌خواهید با او ازدواج کنید، بیشتر تحقیق کنید.

فال امروز متولدین دی


همه چیز به نفع شماست ولی تنها چیزی که می‌تواند همه‌ی پل‌های پیش رویتان را خراب کند، بی‌احتیاطی است. محتاط و زیرک باشید.

فال امروز متولدین بهمن


اگرچه شرایط نامناسب است اما بهترین زمانی است که شما توانایی‌ها و برتری خود را به دیگران ثابت کنید. این‌گونه اعتماد بزرگترها و افراد مهم را جذب خواهید کرد. روزهایی پر از موفقیت و شادی در انتظار شماست.

فال امروز متولدین اسفند


به هوش باشید و از تجربه‌ی دیگران بهره‌ بگیرید. فرصت‌ها و جوانی خود را بیهوده از دست ندهید که این ایّام گذرا و ناپایدار است.
advertising