فال روزانه یکشنبه 18 فروردین 98

خواندنیطالع بینی

- 98/01/18
فال روزانه یکشنبه 18 فروردین 98

فال امروز متولدین فروردین


خوش بینی درباره آینده می‌تواند باعث شود انگیزه خوبی برای ادامه زندگی پیدا كنید، اما همچنان از این كه در حال حاضر چه اتفاقی دارد می‌افتد پریشان و هراسان هستید. شما ممكن است تمایل زیادی برای این داشته باشید كه تمركز خود را روی یك موقعیت عاطفی حساس بگذارید كه واقعا امروز این توجه شما مفید واقع خواهد شد. فقط به یاد داشته باشید كه مثبت اندیشی اكنون بسیار برای شما موثر خواهد بود تا زمانیكه حس معمول خود را در پیشرفت و ترقی از دست نداده‌اید. وقتی برای تجزیه و تحلیل كردن و برنامه ریزی كردن باقی نمانده است. پس از بازی كردن دست بردارید و همین الان اقدام كنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ كرده و در عین حال كارهایتان را انجام دهید.

فال امروز متولدین اردیبهشت


اگر این اواخر زیاد سرحال نبوده اید و با خود همیشگیتان فرق داشته اید، امروز با به همراه داشتن موجی از انرژی درونی می تواند روز بسیار خوبی برای بازگشت قدرت و اعتماد به نفس همیشگی شما باشد. شاید تصمیم بگیرید از این روز تعطیل استفاده کرده و کارهای نیمه تمامی که روی هم انباشته شده اند را به انجام برسانید. شاید بتوانید تا پایان روز تقریبا همه این کارها را انجام دهید ولی یادتان باشد که امروز روز تعطیل است و باید حتما زمانی را هم برای خودتان و استراحت کردن در نظر بگیرید. اگر می خواهید این انرژی تازه بازیافته در طول هفته آینده نیز همراهتان باشد حتما تفریح و لذت بردن از روز تعطیلتان را هم در برنامه خود جای دهید.

فال امروز متولدین خرداد


اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حرکت می‌کند، و می‌تواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است، و در سمت دیگر ماه چه خبر است. خودشناسی با تحقیق کردن در مورد خود انسان به دست می‌آید. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی برسید. امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز كنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه كنیم كه كاری را كه فكر می‌كنید مهم تر است انجام دهید.

فال امروز متولدین تیر


ممكن است از شدت احساسات خود اذیت شوید، اما حاضر هم نیستید كه از آنها دست بكشید. ممكن است از این بترسید كه نتوانید از این موقعیت دشوار راه فراری بیابید و با وجود اینكه عطارد منطقی سیاره حاكم شما امروز فعال است، شما هنوز توانایی این را ندارید كه واكنش‌های احساسی خود را منطقی جلوه دهید. از جنگیدن دست بكشید، از تجربه‌های خود استفاده كنید و از آنهایی كه داشته‌اید درس بگیرید. بعدها از فرصت‌های خود برای تحلیل موقعیت استفاده كنید و برای آینده برنامه ریزی كنید. قضاوت شما آنقدرها هم كه فكر می‌كنید آشكار و واضح نیست. پس پیشرفت خود را كند كنید. عقب انداختن واكنش‌هایتان وقت اضافی در اختیار شما قرار می‌دهد برای اینكه عملی بودن كارها و برنامه‌هایتان را قبل از اینكه وارد كار شوید بررسی كنید.

فال امروز متولدین مرداد


امروز ممکن است که به طور ناگهانی نسبت به هنر و یا رشته تحصیلی جدیدی علاق مند شوید و تصمیم بگیرید آن را به صورت جدی دنبال کنید. یاد گرفتن هر چیز جدیدی می تواند باعث رشد و پیشرفت شما شود، اما باید حتما زمان کافی برای برنامه ریزی و مطالعه آن صرف کنید تا بتوانید نتایج مورد انتظارتان را به دست بیاورید. سعی کنید امروز بعدازظهر در خانه مانده و با عشقتان خلوت کنید. شما در حال حاضر احساسات شدیدی را در وجود خود احساس می کنید و اگر بتوانید این احساسات را به اندازه و به طور صحیح بروز دهید نزدیکی بیشتری بین شما و طرف مقابلتان ایجاد خواهد شد و درک بهتری نسبت به یکدیگر پیدا خواهید کرد.

فال امروز متولدین شهریور


شما امروز بر سر دوراهی قرار گرفته اید. شاید دلتان بخواهد که با عجله از این دوراهی بگذرید، بنابراین می‌توانید از شر آن خلاص شده و مسیر دیگری را برگزنید. اما وقتی که شروع می‌کنید، می‌بینید که راه‌های بسیار زیادی از آنها منشعب می‌شود و آن راهی که شما در زندگی تان برمی‌گزینید تاثیرات طولانی مدتی خواهد داشت. بنابراین چیزی که ابتدا بر اساس حس و غریزه آغاز می‌کنید تا مدتها می‌تواند تاثیرات خود را داشته باشد. مهم نیست که چقدر از کارتان لذت می‌برید؛ فقط نباید عجله کنید. همه چیز را به حال خود بگذارید، زمان آن را حل می‌کند.
فال روزانه یکشنبه 18 فروردین 98

فال امروز متولدین مهر


ماه نشان شما بر دل و قلب شما برای تمایلات‌تان ظاهر می‌شود، اما این باعث نمی‌شود كه بخواهید امروز احساسات‌تان را با كسی تقسیم كنید. شما معمولا عادت دارید كه احساسات خود را از دیگران پنهان كنید زیرا فكر می‌كنید كه اگر احساسات خود را بیان كنید باعث می‌شود دیگران احساس خوبی نداشته باشند. اما می‌توانید سیاست متفاوتی اتخاذ كنید. درباره اینكه چه می‌خواهید صحبت كنید، اما همیشه از نتایج جدا بمانید. بجای اینكه باعث شوید دیگری احساس مسئولیت كند،‌ فقط او را از نیازهایتان آگاه كنید. اگر بتوانید این كار را بدون هیچ گونه چشم داشتی انجام دهید، ممكن است از اینكه چه اتفاقاتی می‌افتد متعجب شوید.

فال امروز متولدین آبان


امروز شما در عالم فکر و خیال فرو رفته اید و این وضعیت خاطرات گذشته را یکی یکی در ذهن شما بیدار می کنند. مرور این خاطرات می تواند شما را با برخی از ویژگی های اخلاقیتان که زیاد به آنها توجه نداشته اید رو در رو کند. شما نیاز شدیدی به در میان گذاشتن این احساسات و اکتشافات درونی با دوستی صمیمی و یا شریک زندگیتان احساس می کنید، اما متأسفانه طرف مقابلتان نمی داند چه واکنشی باید به گفته های شما نشان بدهد. شما نباید از این موضوع ناراحت شوید، زیرا هیچکس نمی تواند اهمیت این مسئله را به خوبی خودتان درک کند. اگر ایده هایی برای افزایش درآمدتان دارید فعلا در مورد این موضوع سکوت کرده و به تنهایی همه جوانب را مورد بررسی قرار دهید.

فال امروز متولدین آذر


اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات‌های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس وعصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته‌اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می‌کنید؛‌ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می‌کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می‌ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد. شما درك می‌كنید كه باید آنچه را كه قبلا آغاز كرده بودید تمام كنید، اما ممكن است وسوسه شوید كه با عجله و شتاب پله‌ها را با پرش رد كنید.

فال امروز متولدین دی


ملاقات با یكی از دوستان و یا یكی از آشنایان سابق می‌تواند احساس اعتماد به نفس را در شما بالا ببرد. به نظر می‌رسد كه اطمینان دیگران اكنون به شما بیشتر از این است كه شما راجع به خودتان دارید. این به این خاطر نیست كه اعتماد به نفس شما ضعیف است؛ موضوع این است كه شما واقعا نیاز به این دارید كه سعی كنید با شخص دیگری غیر از كسانی كه از شما انتظاراتی دارند ملاقات كنید. اگر احساس اعتماد به نفس شما ضعیف شده، باید سعی كنید كمی‌از كار دست بكشید. شاید به نفعتان باشد که فعلا قضاوت هایتان را برای خودتان نگه داشته و صدایتان را بالا نبرید. امروز دیدار با دوست های جدیدی که به تازگی پیدا کرده اید می تواند ایده های جدیدی مثل ادامه تحصیل و یا سفر به یک کشور خارجی را در سرتان بیندازد.

فال امروز متولدین بهمن


امروز شما پر از شور و هیجان هستید و قلبتان تندتر از همیشه می زند. دلتان می خواهد هرچه سریعتر برنامه هایی که برای امروزتان چیده بودید را عملی کنید اما اتفاقات غیر منتظره یکی پس از دیگری جلوی راهتان صف می کشند و نمی گذارند برنامه هایتان آن طوری که انتظار داشته اید پیش بروند. سعی کنید خونسردی خود را از دست ندهید، باید از قبل چنین احتمالاتی را در نظر می گرفتید. حالا که این کار را نکرده اید به جای این که از کوره در بروید خودتان را با جریان اتفاقات هماهنگ کنید. امروز دلتان می خواهد که می توانستید عمق احساستان را به کسی که دوست دارید نشان دهید، اما کلمات شما را یاری نمی کنند.

فال امروز متولدین اسفند


ممکن است بخواهید کمی تملق و چاپلوسی را چاشنی رابطه عشقی تان کنید اما ادامه دادن این روش برای ایجاد یک رابطه با دوام و پایدار به صلاح تان نیست. شما دوست دارید در نظر همسرتان خوب جلوه کنید و امروز به طرز شگفت انگیزی می‌توانید اینگونه باشید. اما این شانس را از دست ندهید. کوتاهترین و بهترین راه برای داشتن یک رابطه صمیمی ‌و نزدیک صادق بودن است. امروز حتی اگر تمام اطرافیانتان شهادت بدهند که همه چیز روبراه است، شما احساس می کنید که یک چیزهایی مشکوک به نظر می رسند. چه جایی برای نگرانی باشد و چه نباشد، شما سعی دارید به دلیل این احساس دل نگرانی خود پی ببرید، اما این کار ممکن است باعث شود رفتارهایی از خودتان نشان دهید که اطرافیانتان را ناراحت کرده و شما را در موقعیتی ناخوشایند قرار می دهند.
advertising